Danone România vă oferă în aceste zile Activia Mic Dejun cu topping de cereale – un produs hrănitor şi gustos – combinaţie consistentă de iaurt Activia şi cereale crocante.

„Inovaţia este o parte importantă din portofoliul Activia, adevăr demonstrat prin lansările de noi produse pe care le facem în fiecare an. Ideea care a stat la baza acestui produs îşi are originea în stilul de viaţă al persoanelor active, care înţeleg importanţa unui mic dejun consistent şi echilibrat, dar nu au întotdeauna timp pentru pregătirea acestuia”, a declarat Anca Stroe – Brand Marketing Manager Danone România.

Realizarea produsului Activia Mic Dejun a durat circa 8 luni de la validarea conceptului cu consumatorii, produsul fiind lansat în mai multe ţări. Gama Activia este una dintre cele mai de succes mărci internaţionale ale Grupului Danone, consumată în peste 72 de ţări.

Prezentă pe piaţa din România din anul 2001, Activia include astăzi 15 sortimente şi este cea mai cunoscută marcă de iaurt. Fabrica Danone din Bucureşti a produs în luna ianuarie 11,5 milioane de pahare de iaurt Activia. Gradul de penetrare al produsului este foarte mare în România: în 1 din 4 familii se consumă Activia.

Noul Activia Mic Dejun, iaurt cu fulgi crocanţi de cereale, este un aliment consistent, care aduce organismului proteine, carbohidraţi, grăsimi, dar şi 30% din necesarul zilnic de calciu şi are circa 200 kcal. Alege şi o porţie din fructele tale preferate – şi ai un mic dejun cu adevărat sănătos.P

e lângă bacteriile de fermentare obişnuite din iaurt, fiecare porţie de Activia aduce mai mult de 5 miliarde de bacterii probiotice Bifidus Actiregularis.

Consumat regulat, Activia ajută la îmbunătăţirea confortului digestiv, important pentru o stare generală de bine.

Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO.

DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mare faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Sana, Smântână şi Lapte Proaspăt.