MTV
a lansat o retea sociala care va fi sponsorizata de fundatiile conduse de
fondatorii companiilor Microsoft si AOL, informeaza Associated Press. Obiectivul
site-ului este incurajeze activismul in
randul tinerilor.

Utilizatorii
site-ului Think.MTV.com isi vor putea face pagini asemanatoare cu cele ale
retelelor sociale Facebook sau MySpace, pe care vor putea incarca muzica si
clipuri video. Unele dintre materialele postate ar putea fi difuzate pe site-ul
sau pe postul MTV.

Think.MTV.com
este si un loc unde utilizatorii vor putea dezbate diferite subiecte. Recent,
MTV a incheiat un accord cu reteaua sociala MySpace pentru a gazdui o serie de
discutii intre candidatii la presedentia Statelor Unite si utilizatorii de internet.
Discutiile vor putea fi urmatire online pe Think.MTV.

Site-ul
este finantat de fundatia Case, care apartine fondatorului AOL Steve Case, de
fundatia Bill&Melinda Gates, fundatia fondatorului Microsoft, de fundatia Goldhirsh
si fundatia MCJ.

Think.MTV
si fundatia Knight au promis premii in valoare de 500.000 de dolari tinerilor
care vor reusi sa gaseasca un mod de a afecta comunicatile reale cu stirile transmise
in mod digital.

Printre celebritatile sau organizatiile cunoscute care vor
deveni membri ai retelei sociale se numara ONU, Leonardo DiCaprio si Bono.

Sursa: AP