Se vorbeşte deja de conferinţa pe care Allan Pease, expert în comunicare non-verbală, o va susţine la Bucureşti. Un eveniment a cărui organizare înseamnă multe probleme şi un risc financiar ridicat.

Se poartă conferinţele „speakerilor motivaţionali“. Nu te poţi considera un bun organizator de evenimente în domeniul business dacă nu ai reuşit să aduci în România un «guru» internaţional în marketing, leadership sau management.

La sfârşitul lunii iunie va veni la Bucureşti Allan Pease, supranumit şi „Mr. Body Language“, pentru a susţine o conferinţă despre limbajul non-verbal si tehnici de comunicare. Invitaţia i-a fost adresată de HCS Human Capital Solutions, firmă ce a reuşit să-l invite să vorbească românilor o întreagă zi şi nu doar două ore (durata obişnuită a evenimentelor sale). Însă cu siguranţă nu este lucru uşor să aduci un astfel de nume într-o capitală est-europeană. Camelia Levintza Stettler, events manager la HCS, spune că cel mai convingător argument care trebuie să însoţească invitaţia este cartea de vizită a organizatorului. „Un asemenea vorbitor nu acceptă orice invitaţie“, a declarat ea pentru Capital. „Trebuie să ai un background, să ai un portofoliu, să arăţi că ai mai făcut evenimente de acest gen, la acest nivel“, completează ea. Allan Pease a acceptat cu plăcere să vină în România, despre care a auzit că este o ţară frumoasă, cu un ritm alert de creştere. Organizatorii i-au propus lui Allan Pease să îşi susţină conferinţa din luna iunie ca pe un „one man show“, construit pe modelul conferinţelor sale interactive. Astfel încât, evenimentul de la Palatul Parlamentului va fi pentru Allan Pease nu doar o conferinţă, ci chiar o provocare.

Ce înseamnă organizarea unei astfel de conferinţe? În primul rând, un risc asumat, pentru că jumătate din onorariul cerut trebuie plătit în momentul în care s-a semnat contractul, înainte să se anunţe evenimentul sau să se caute sponsori. Apoi, până în ziua conferinţei, trebuie puse la punct nenumărate detalii, de la meniul prânzului până la costumaţia „hostess-elor“. „Vreau ca această întâlnire să reprezinte pentru participanţi o experienţă unică şi memorabilă“, spune Camelia Levintza Stettler.

55% din comunicare este non-verbală

În timp ce unii conferenţiari motivează, alţii distrează, iar alţii informează, despre Pease se spune că este unul dintre puţinii care le îmbină pe toate trei. „La orice nivel, comunicarea este foarte importantă, iar Allan Pease spune că 7% din felul în care influenţăm persoana cu care comunicăm sunt cuvintele, 38%, tonalitatea, şi 55% este limbajul trupului şi prezenţa“, explică managerul. Ea spune că după o zi în compania lui Allan Pease, participanţii chiar învaţă cum să citească gândurile celorlalţi prin descifrarea limbajului trupului lor. Biletul costă 500 de euro, dar sunt şi reduceri, în prezent biletele putând fi cumpărate cu 350 de euro. Cele 50 de bilete VIP costă dublu, dar şi serviciile de care beneficiază aceşti participanţi sunt aparte: locuri la masă în faţa scenei, participarea la cocktailul de după eveniment şi alte facilităţi. Sunt aşteptaţi între 500 şi 700 de participanţi. Înscrierea se face online pe www.allan-pease.ro.

Specialist în comunicare non-verbală

ALLAN PEASE este autorul cărţii „Limbajul trupului“, vândută în 12 milioane de exemplare şi tradusă în 50 de limbi.

CONSILIAZĂ oameni de afaceri, politicieni de rang înalt, care-i urmează cu stricteţe sfaturile, dar nu poate da nume pentru că atunci le-ar face mai mult rău; oamenii ar crede că toate răspunsurile sunt regizate. Consideră cu umor că cei care nu se mai pricep să vândă, ajung „consultanţi“.

DEZVĂLUIE tehnici de comunicare ce schimbă pentru totdeauna felul în care participanţii la conferinţe interacţionează cu alte persoane, atât în viaţa profesională cât şi în cea personală.

35-2107-21_camelialevintza_capital.jpgExperienţa obligatorie

«Trebuie să ai un background, să ai un portofoliu, să arăţi că ai mai făcut evenimente de acest gen, la acest nivel. Vorbitorul nu se aventurează oriunde, chiar dacă se plăteşte onorariul cerut şi care nu este tocmai mic.»

Camelia Levintza Stettler, events manager Human Capital Solutions