Heineken a anunţat reînnoirea contractului cu UEFA pentru sponsorizarea UEFA Champions League pentru următorii trei ani. Heineken rămâne unul dintre principalii sponsori ai competiţiei până la sfârşitul lui 2011. Cele două părţi au decis să nu dezvăluie date financiare legate de sponzorizare, acestea rămânând confidenţiale.
 
Marca Heineken s-a asociat cu cea mai prestigioasă competiţie între cluburi la nivel mondial încă din sezonul 2005/2006. Cu o audienţă de peste 140 de milioane de telespectatori la fiecare meci, din 230 de ţări, UEFA Champions League este evenimentul sportiv global care se poate mândri că este universal.

"Suntem încântaţi că am prelungit sponsorizarea Heineken a UEFA Champions League. Cu acoperire TV în întreaga lume, UEFA Champions League a devenit un adevărat fenomen global, potrivindu-se perfect cu Heineken, marca premium cu cea mai răspândită prezenţă internaţională.”, a declarat Stefan Orlowski, Group Commerce Director Heineken N.V.

Sponsorizarea Heineken va continua să includă atât promovare pe TV, în timpul pauzelor meciurilor UEFA Champions League, o serie de activităţi on şi off trade, obiecte promoţionale, promoţii inovatoare, componente de PR şi comunicare online.

Data: 21 mai 2008

Sursa: Heineken