Numele vehiculului de clasă B propulsat de un motor de 1.5 litri alimentat cu benzină este Voleex și va fi importat într-o primă fază doar în Italia, urmând ca, odată cu demararea producției de la noua uzină din Bulgaria, mașina să fie comercializată și în această țară.
Planurile chinezilor includ apoi o extindere pe mai multe piețe europene printre care și România.
Deocamdată, pe plan local, Great Wall comercializează prin rețeaua importatorului Alexandros Motors modelele de teren Hover și Steed.
Uzina bulgărească va asigura în prima partea a anului 2011 doar un număr limitat de vehicule destinat pieței din statul de la sud de Dunăre însă, ulterior, odată cu creșterea producției, piața românească ar putea fi și ea aprovizionată.
Restul piețelor europene vor primi modelul Voleex prin importuri directe de la uzina chinezească unde sunt produse și Hover și Steed (Wingle). Prețul noului model subcompact nu au fost încă anunțate însă este de așteptat ca acestea să pornească de la un nivel similar Loganului românesc.
Great Wall Motors este o companie privată cu sediul la Baoding, în nordul Chinei și deține fabrici în Rusia, Vietnam, Indonezia și Egipt. În 2011 vor mai fi deschise, conform oficialilor chinezi, încă patru uzine în Filipine, Malaezia, Bulgaria și o a doua în Rusia.

Citește și: Mașinile chinezești „made in Bulgaria”, pe piețele europene din februarie 2011