„Bună seara, vă mulțumesc foarte mult, sunt onorată să fiu aici cu atâtea femei minunate – mame, femei de afaceri, soții. Mă onorează să stau pe această scenă și să vorbesc despre businessul nostru. Un business românesc 100%, un business de familie, pe care l-am crescut frumos în ultimii 8 ani de zile și care s-a maturizat spre o zonă în care putem să ne punem la bătaie toate cunoștințele acumulate în decursul acestor ani”, a declarat Denisa Ștefan, vizibil emoționată.
De la ideea unui magazin de profil, la un brand care definește standardele de lux
Rosehome este mai mult decât un furnizor de obiecte decorative sau accesorii pentru restaurante și hoteluri – este un partener de creație. Denisa și echipa sa livrează concepte vizuale coerente, rafinate și funcționale, construite în jurul identității fiecărui spațiu. Produsele Rosehome se regăsesc în prezent pe mesele și în sălile de evenimente ale unora dintre cele mai exclusiviste locații din România – de la hoteluri de lanț internațional, precum Grand Hotel du Boulevard by Corinthia, până la restaurante de autor, precum SASS Café Bucharest.
„Am avut bucuria de a avea produsele noastre în cele mai frumoase proiecte dezvoltate în piața de hoteluri și restaurante în ultimii doi ani. Le-am văzut pe mese, în sălile de ballroom… Dar cel mai emoționant m-am simțit aseară, când am fost invitată la o masă cu prietenii, la Mănăstirea Pasărea, de către părintele Nectarie. Și în jurul meu, pe masă, erau și produsele noastre Rosehome. Am simțit o emoție comună: să nu uităm să ne bucurăm de tot ce primim, cu recunoștință, în fiecare zi.”
Leadership cu emoție și rigoare
Rosehome a fost construit fără investiții externe, cu pași calculați și o viziune clară. De la primele comenzi realizate în propriul apartament până la showroomul actual și colaborările internaționale, parcursul Denisei este marcat de consecvență, echilibru și intuiție de business.
„Punem mult suflet în tot ceea ce facem. Și trebuie să onorăm acest lucru în fiecare zi, cu zâmbete și bucurie”, a subliniat antreprenoarea de pe scena Galei.
După ce a testat și rafinat modelul de business în zona HoReCa, Denisa pregătește lansarea unei noi linii de design dedicate segmentului rezidențial de lux. Este o extindere naturală pentru un brand care, prin tot ce face, urmărește nu doar estetica, ci coerența unui stil de viață.
De la familie la echipă, de la produs la poveste
Rosehome este o afacere de familie, dar și o echipă de profesioniști care împărtășesc aceeași filozofie: „Noi nu vindem obiecte. Livrăm atmosferă. Stil. Emoție. Și, mai ales, livrăm respect pentru spațiu și pentru oamenii care îl animă.”
Ziua Denisei începe devreme și se împarte între muncă de teren, vizite în showroom, consultanță pentru clienți și timp petrecut cu familia. Gătitul și călătoriile – mai ales cele în care descoperă hoteluri și restaurante cu identitate puternică – sunt surse constante de inspirație. „Mă inspiră locurile care spun o poveste, nu doar arată bine”, spune ea.
Viitorul Rosehome: rafinament, extindere și mentorat
Pe termen mediu, Denisa Ștefan are în plan dezvoltarea showroomurilor-satelit în marile orașe din România și intrarea pe piețele din Europa Centrală și de Est. În paralel, brandul va investi în digitalizare, eficientizarea proceselor și lansarea unei platforme de design colaborativ.
„Visez ca Rosehome să devină un etalon regional pentru design HoReCa cu suflet și execuție impecabilă. Iar eu, peste 10 ani, mă văd în zona de strategie, mentorat și creație pură.”
„Fii prezentă, folosește ce ai și fă să conteze!”
Aceasta este fraza care definește cel mai bine stilul de viață și de business al Denisei Ștefan. O frază care, la fel ca brandul pe care l-a construit, spune totul fără să aibă nevoie de multe cuvinte.
Capital Top 100 Femei de Succes
Evenimentul de gală a marcat lansarea ediției 2025 a revistei Capital Top 100 Femei de Succes – o selecție a celor mai influente și inspiraționale femei din România în business, educație, cercetare, administrație, cultură, sport și societate civilă. Revista este disponibilă la toate punctele de difuzare a presei și online pe edituradecarte.ro
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul: Catena, Case Sustenabile, Philip Morris România, Nescafe, Kandia, PATIO Bistro Café Bakery, Magnolia, Editura de carte, Galeria Romană, REWIRE Interior Design și Club ONE.
Parteneri media: www.evz.ro, www.doctorulzilei.ro, www.evenimentulistoric.ro.