Prin intrarea pe piața din Polonia, Fashion Days își va extinde numărul de clienți, depășind 3 milioane de membri. În plus, numărul angajaților Fashion Days va depăși pragul de 500.

Dezvoltarea operațiunilor Fashion Days pe piața poloneză fructifică un context favorabil. În decembrie 2011, în Polonia, s-au raportat peste 23 de milioane de utilizatori de internet, ceea ce reprezintă aproximativ 62% din populația Poloniei. În plus, este considerată piața cu cea mai accelerată creștere a vânzărilor online din Europa, aproape 32% dintre polonezi apelând la cumpărături online în primul trimestru din 2012. Fondat în 2009 de către antreprenori elvețieni, Fashion Days s-a extins rapid în România, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia și Bulgaria.
România ocupă o poziție strategică în rândul țărilor în care este prezent Fashion Days, fiind centrul operațional al întregului grup. “Faptul că suntem lideri de piață în toate țările în care activăm dovedește că abordarea flash sales este un model de business de succes. Astfel, magazinul nostru online Fashion Days oferă zilnic membrilor săi din întreaga lume peste 1000 de produse de fashion și lifestyle cu discount de până la 70% în campanii cu perioadă limitată. Suntem încrezători și în ceea ce privește piața din Polonia și continuăm să ne îndreptăm atenția către noi piețe cu potențial.”, a declarat Cristina Popa, Country Manager, Fashion Days Romania.