Euroins România a anunțat într-un comunicat de presă că a consemnat în ultimul trimestru din 2020 o scădere cu 30% a numărului de reclamaţii înregistrate, comparativ cu începutul anului, respectiv o diminuare cu 50% a plângerilor de la persoane fizice.

De menționat este faptul că, reacţia companiei vine în contextul comunicatului de presă emis de ASF cu privire la plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA.

”Euroins România apreciază şi pune accentul pe relaţia, satisfacţia şi încrederea acordată de clienţii şi partenerii săi, care sunt vitale pentru succesul pe termen lung al companiei.

În 2020 am întreprins numeroase acţiuni pentru a creşte satisfacţia clienţilor noştri, iar rezultatele sunt evidente. În ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamaţiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice.

Ne-am angajat să lucrăm continuu la îmbunătăţirea serviciilor şi suntem siguri că în 2021 satisfacţia clienţilor va creşte şi mai mult”, se spune în comunicat.

Ce spun rapoartele Euroins România

În același timp, reprezentanţii Euroins România precizează că, din rapoartele şi analizele interne, au ajuns la concluzia că există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii.

Astfel, pe parcursul anului trecut, aceştia au depus aproximativ 50% dintre reclamaţii şi, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamaţie pentru fiecare cerere de daună RCA.

„Euroins România îşi reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare şi rambursare a daunelor, de eliminare a birocraţiei, de reducere a timpului de plată a daunelor.

Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienţilor şi îmbunătăţirea procedurilor interne este aplicaţia online de deschide de dosare de daună şi de solicitare de despăgubiri – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro.

În contextul epidemiei Covid-19, aplicaţia digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relaţii cu clienţii.

În conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piaţa RCA şi de diversificare a portofoliului pentru o creştere sănătoasă şi durabilă pe piaţa românească.

La sfârşitul anului 2020, Euroins România a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 de milioane de lei.

Suntem convinşi că toate aceste măsuri vor aduce mai aproape Euroins de misiunea de a deveni un exemplu de bune practici pentru piaţa românească de asigurări”, se mai arată în documentul citat.

De menționat este faptul că Societăţile City Insurance SA şi Euroins România au fost sancţionate cu amenzi în cuantum de 500.000 lei, respectiv 450.000 lei, în urma activităţii de control permanent, principala deficienţă identificată fiind plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA, a anunţat joi Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

„În cadrul şedinţei Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) din data de 13 ianuarie 2021, Sectorul Asigurări – Reasigurări (SAR) a prezentat rezultatele activităţii de control permanent realizate la Societatea de Asigurare – Reasigurare City Insurance SA şi la societatea Euroins România Asigurare Reasigurare SA.

În urma acţiunilor de control principala deficienţă identificată, în cazul ambelor societăţi, a fost plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor de daună RCA”, se menţionează în comunicat.