Kylie Jenner, una din surorile Kardashian, a făcut istorie devenind cea mai tânără miliardară din lume. La numai 21 de ani a reușit să bată ultimul record, cel al lui Mark Zuckerberg, care în urmă cu 11 ani, primise titlul de cel mai bogat tânăr, la vârsta de 23 de ani.

Modelul a reuşit această performanţă datorită lansării unei linii de produse cosmetice şi a contractelor sale de imagine cu diverse companii de fashion.

Ea a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. După semnarea unui contract de distribuție cu retailer-ul Ulta. Astfel, Kylie Jenner a ajuns să își vândă rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.

Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane doar în ultimele șase luni, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer.

Mișcarea de expansiune cu Ulta a crescut veniturile Kylie Cosmetics cu 9% anul trecut, ajungând la aproximativ 360 milioane de dolari. Cu o astfel de creștere, estimările Forbes arată că business-ul lui Jenner merită cel puțin 900 de milioane de dolari.

Averea lui Kylie Jenner este estimată în prezent la 1 miliard de dolari, fiind cel mai tânăr miliardar care și-a construit singură averea.

Produsele de înfrumusețare oferite de Kylie Cosmetics au cheltuieli minuscule, iar profitul este extraordinar. Imperiul său constă în doar șapte angajați cu normă întreagă și cinci angajați cu jumătate de normă. Fabricarea și ambalarea produselor o face compania Seed Beauty, un producător privat din apropiere de Oxnard, California.

Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani. De finanțe și PR se ocupă mama ei, Kris.