Nu sunt deloc superstitiosi, dovada ca si-au pus cifra 13 pe frontispiciu. Dar nici nu le place sa-si tina afacerile la ralanti, dovada ca se extind in permanenta. Spaniolii de la 13 Buho Street vor acum sa faca pasul si in Romania, cu un magazin de imbracaminte pentru tineri. si nu se vor opri aici.
Deocamdata, compania cauta un partener care sa opereze prima unitate 13 Buho St. de pe piata locala. Pentru deschiderea si operarea unei astfel de unitati, este nevoie de o investitie de aproximativ 70.000 euro, suma care include taxa de franciza in cuantum de 10.000 de euro, precum si costurile de amenajare a locatiei (proiect de decorare, mobilier, iluminat, depozit etc.). Francizorul spaniol propune un concept multi-marca, ce include vestimentatie si accesorii sub sase marci.
Sistemul de franciza preluat de partenerul local include un pachet de servicii de asistenta si training in ceea ce priveste comercializarea produselor, dar si managementul magazinului, in vederea maximizarii vanzarilor, colectii complete pentru fiecare marca, furnizarea de marfa in concordanta cu specificul pietei, in scopul evitarii investitiei masive in stocuri de marfa, precum si asistenta pe probleme de marketing (vanzari, dar si amenajarea magazinului si prezentarea produselor).
Unul dintre aspectele distincte ale sistemului propus de compania spaniola este furnizarea produselor de catre francizor direct de la locul productiei (China si Bangladesh). In plus, francizorul ofera partenerilor sai locali posibilitatea de a reinnoi stocul de marfa initial prin reluarea comenzilor pe parcursul fiecarui sezon, conform nevoilor specifice vanzarilor realizate.
Magazinele 13 Buho sunt amenajate pe circa 100 de metri patrati – suprafata de vanzare, la care se adauga aproximativ 30% pentru depozit. Amplasamentele preferate sunt in centre comerciale situate in orase cu cel putin 100.000 de locuitori.
Francizatul 13 Buho St. va aloca un buget de publicitate initiala, cu ocazia lansarii activitatii, dar si cote periodice de 2% din adaosul comercial obtinut lunar, pentru realizarea campaniilor locale de marketing si advertising.
Lansata in urma cu 12 ani in Spania, reteaua actuala cuprinde un numar de 27 de unitati, in Spania, Rusia, SUA, Marea Britanie, Venezuela si Emiratele Arabe.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.