De asemenea, printre noutățile anunțate de Christian Tour se numără și excursiile de tip ”tasting food”, de patru ore, în care turiștii pot merge însoțiți de un bucătar să încerce o masă cu specific local sau să facă și cumpărături.

”Românul e foarte gurmand. Le recomand românilor să descopere partea culinară locală, atunci când merg în vacanță în Israel sau Grecia, de exemplu, chiar dacă de obicei merg la all-inclusive”, a declarat joi, prezent la eveniment, proprietarul companiei, Cristian Pandel.

Acesta a vorbit și de planurile de extindere pentru 2019.

”În România, avem 40 de birouri pentru clienți direcți. Avem și în Serbia patru, alte două în Polonia, iar celelalte sunt în Turcia, Spania, SUA și Marea Britanie, unde lucrăm pe zona business-to-business, nu direct cu clientul. Noi sperăm ca anul viitor să avem 50 de agenții proprii, deci deschidem alte zece și, dacă suntem optimiști, 30 de francize se pot face într-un an”, afirmă Pandel.

Va fi astfel pentru prima dată când touroperatorul se extinde prin sistemul de franciză.

”Avem deja câteva zeci de cereri”, spune Cristian Pandel.

Agenția Christian Tour estimează afaceri de 85 milioane euro, iar grupul preconizează afaceri de 150 milioane euro doar pe România.

”Pentru anul viitor, am reușit să finalizăm business-planul doar pe agenție, nu avem cifrele pentru tot grupul, și avem preconizată o creștere de 28%, pentru că și anul acesta am crescut față de anul trecut cu 26%, destul de mari creșterile. Dar ni le asumăm, datorită diversificării produsului, dar și măririi rețelei de distribuție”, a explicat proprietarul Christian Tour.

În ceea ce privește ”destinațiile-vedetă” de vacanță, compania va continua să opereze și să promoveze Egiptul, care se bucură de succes în rândul românilor, pe lângă Turcia și Grecia.

”Ca noutate, am introdus Tunisia, am introdus chartere din București, Cluj, Timișoara, Arad, Oradea, Iași. Pe Turcia, avem 22 de zboruri săptămânal, din București avem zbor zilnic spre Antalya, de exemplu”, mai precizează Pandel.