Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Ce trebuie să știi pentru a avea un Revelion reușit

Autor: | | 1 Comentarii | 1436 Vizualizari

Anul 2014 bate la ușa! Indiferent unde îți petreci Noaptea dintre Ani – în țară sau în străinătate, fii informat! Află ce drepturi ai în calitate de consumator.

La supermarket Când cumperi produse alimentare, fii atent la ambalajul produselor: dacă ambalajul este bombat sau prezintă deformări, înseamnă că produsul nu prezintă deplină siguranţă. Evită achiziţionarea unor asemenea produse!

Nu cumpăra produse care nu îţi inspiră încredere din perspectiva calităţii şi a modului de informare prin etichetare. Citeşte eticheta şi urmăreşte termenul de valabilitate! Eticheta trebuie să conţină o serie de informaţii precum: elementele de identificare – detaliate, lista ingredientelor, proporţia acestora, data limita de consum, cantitatea netă. Atenţie! Refuză orice produs a cărui etichetă prezintă modificări a datei limită de consum sau care nu are înscrisă această dată.

Pastrează bonul fiscal pentru a proba achiziţionarea produsului în cazul în care doreşti să reclami calitatea sau siguranţa unui produs.Nu cumpăra produse alimentare din locuri neautorizate! Rişti să achiziţionezi un produs neconform, care îţi poate pune în pericol sănătatea! La salonul de înfrumuseţare

Pentru a avea un Revelion reuşit, A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons recomandă consumatorilor care apelează la serviciile unui salon de înfrumuseţare să se asigure că lista tarifelor serviciilor oferite este completă, detaliată, cu precizarea tarifului şi a tuturor operaţiunilor ce caracterizează serviciul. De asemenea, este important ca produsele cosmetice folosite în saloanele de înfrumuseţare să respecte termenul de valabilitate, consumatorul putând refuza utilizarea unui produs, în cazul în care consideră că acesta nu are calitatea dorită. Nu uita, cere bonul fiscal pentru orice produs sau serviciu achiziţionat! La restaurant

Asigură-te ca prin consultarea meniului poţi afla toate informaţiile privind cantităţile produselor oferite şi preţurile acestora. Dacă mâncarea pe care ai comandat-o te nemulţumeşte şi consideri că nu este conformă din punct de vedere calitativ, ai dreptul să refuzi comanda.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.