Attila Gasparik are doua case, iar regizorul Mircea Sorin Moldovan doua apartamente, un teren agricol de zece hectare si un Cielo. Cel mai nou membru CNA, Radu Teodorel, are doua masini (Cielo si Opel), un apartament, o casa, un teren agricol, un hectar de padure si un teren intravilan de 1.570 de metri patrati. Cristina Trepcea are un hectar de teren agricol, un apartament si jumatate si un Peugeot 307. Decanul de varsta Emanuel Valeriu are, pe langa o casa, o vie si un Renault Megane (luat in leasing) si simtul umorului. La capitolul case de vacanta, Emanuel Valeriu a bifat ,,Nu,, si a adaugat in paranteza ,,din pacate,,. Emanuel Valeriu are si depozite peste 300 de milioane de lei si aproape 110.000 de dolari (suma a apartinut fiicei,care a decedat in urma cu trei ani si va reveni, la majorat, nepoatei membrului CNA). Pianistul Dan Grigore este de departe cel mai instarit dintre membrii forului. El are trei autoturisme (doua Skoda si un Audi), doua apartamente, o casa de vacanta, un teren agricol de 5.800 de metri patrati, doua terenuri intravilane si depozite de 318 mii de dolari. Concertele in tara si in strainatate ii aduc anual peste 10.000 de euro. Gabriela Stoica are un apartament, iar serban Pretor este posesorul unui teren agricol de cinci hectare, a trei apartamente si a doua Trabanturi din 1978.

Splendid Media cu fosti directori ArboMedia

Trei fosti directori de la regia de vanzari ArboMedia si-au deschis propria agentie – Splendid Media. Radu Budes (fost director de dezvoltare), Catalin Sandulache (ex-director vanzari) si Marcel Straut (ex-director de marketing) sunt acum colegi la propria afacere, concurenta cu regia de la care au plecat. Splendid Media va functiona in regie, iar primele contracte sunt deja confirmate cu posturile Realitatea TV, Etno TV, cu revistele Live si Aventuri la pescuit si cu Oops Media. In primul an de functionare, noua regie media isi propune vanzari in valoare de un milion de dolari.

Prima TV isi muta stirile la ora 19.00

Postul Prima TV iese la atac cu programul informativ Focus, pe care il difuzeaza, din 7 iulie, la ora 19.00 (la concurenta cu Pro TV, Antena 1 si TV Romania 1) si la ora 17.00, ora cand sunt programate stiri la Pro TV si la Antena 1. Postul spera sa ciupeasca din audienta veteranilor de tronson. In primele trei saptamani din luna iunie, cu Focus plasat la ora 18.00, Prima avea o audienta medie pe minut, in mediul urban, de peste 357 de mii de telespectatori.

Pitch Stop

Agentia Saatchi&Saatchi se va ocupa de contul de creatie Elite pentru urmatorul an, pentru marcile de cafea Selected, Elita si Fort. In trecut, Saatchi a mai detinut contul Elite, full service, intre anii 1999 si 2001. Promotia de toamna a fost castigata de agentia Graffiti/BBDO. Agentia a cistigat si contul de creatie pentru Capuccino si ciocolata instant Elite.