Localitatile Cornu si Breaza sunt ferite de autostrada, prin Sinaia cea mai mare parte a autostrazii va fi subterana (un tunel), iar la Busteni va avea cele patru iesiri (Piatra Arsa, Zamora, Poiana Tapului si Fantani), Azuga nu este afectata (autostrada trecand pe firul Prahovei), iar Predealul este ocolit”, dezvaluie expertul evaluator imobiliar Catalin Briscariu. Pe aceasta lista neagra a terenurilor afectate de viitoarea autostrada, Sergiu Tofan, director al agentiei Intermont, mai adauga zona Cumpatul din Sinaia.Cu toate acestea, Valea Prahovei va cunoaste o dezvoltare spectaculoasa in continuare, poate chiar intr-un ritm si mai ridicat dupa construirea autostrazii. Aceasta va fluidiza traficul rutier prin statiuni, de care era nevoie, potrivit expertilor locali, si va face ca numarul de turisti sa creasca. Ca noutate, vor aparea si turistii in tranzit, care vor umple la randul lor visteriile hotelurilor, restaurantelor si pensiunilor din zona. „Terenurile largi, amplasate langa intrari sau iesiri ale autostrazii, pretabile pentru parcari mari, vor fi extrem de valoroase. Dar vor fi in mod cert de evitat terenurile adiacente, dar fara acces direct la autostrada, din cauza zgomotului ridicat si poluarii excesive”, estimeaza Catalin Briscariu.