Angajații Kaufland au dat lovitura

Kaufland informează într-un comunicat că, prin această decizie, compania își protejează atât angajații, cât și clienții, care vor beneficia de un loc de cumpărături și mai sigur.

În același timp, compania este prima care își reînnoiește certificarea DEKRA pentru tot anul 2021, reconfirmând că toate măsurile de siguranță luate împotriva răspândirii COVID-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

Kaufland a investit peste 25 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție

De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland a investit peste 25 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), reacționând prompt, în linie cu evoluția situației, și cu cea mai mare responsabilitate.

Kaufland România va continua eforturile de combatere a pandemiei, consolidând măsurile luate pentru protejarea angajaților, care reprezintă întodeauna o prioritate pentru companie.

Anul trecut, Kaufland România a fost primul lanț de retail care a primit certificarea DEKRA pentru magazinele și depozitele sale.

Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare a activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.