Sumele uriașe care se învârt în jurul tenisului mondial îi fac pe mulți să fluiere de uimire. Milioane de dolari pentru premii, alte câteva mii doar pentru a confirma prezența pe tabloul de start al unei competiții, sponsori cu buzunare pline și sportivi care sunt nevoiți să angajeze echipe întregi pentru a le gestiona timpul și banii. Și, dacă tot vorbim de timp și bani, iată cea mai directă legătură din domeniu.

De ani buni marile case producătoare de ceasuri de lux – așa-numitul segment haute horlogerie – încearcă să își facă produsele cât mai cunoscute de cei care și le pot permite. Iar tenisul, sport care atrage oamenii cu bani la fel ca golful, hipismul sau automobilismul, ca să dăm doar câteva exemple, pare o țintă perfectă. Și, cum sponsorizarea unor turnee nu era suficientă, branduri cu renume precum Rolex, Ulysse Nardin sau Audemars Piguet au decis să își alăture imaginea de cea a unor sportivi de top.

Aflați cine sunt ambasadorii marilor case producătoare de ceasuri de lux și ce rol are Simona Halep în această lume exclusivistă din noua revistă Capital care a apărut pe 17 octombrie. Publicația este disponibilă la centrele de difuzare a presei din întreaga țară.

Te-ar putea interesa și: