Adidas este unul din cei şase parteneri globali de marketing pentru următoarea ediţie a Cupei Mondiale. La fel ca şi la precedentele ediţii, compania germană va furniza balonul oficial al competiţiei şi, de asemenea, va echipa între opt şi zece din echipele în cursă, în funcţie de rezultatele calificărilor. În schimb, rivalul american Nike va sponsoriza echipa gazdă Brazilia, una din cele mai populare echipe din lume.

"Prin Cupa Mondială ne vom evidenţia încă odată poziţia de lider", a declarat marţi directorul general de la Adidas, Herbert Hainer, într-o conferinţă de presă. "Adidas este lider mondial în domeniul fotbalului, în termeni de vânzări, putere de inovaţie şi vizibilitatea brandului", a adăugat Hainer. Acesta a subliniat că campionatul european din 2012 a permis Adidas să înregistreze vânzări de 1,7 miliarde de euro în domeniul fotbalului, iar grupul vrea să menţină vânzările la acelaşi nivel şi în 2013 în pofida absenţei unor mari turnee internaţionale în acest an.

Pe termen mediu, obiectivul Adidas este să treacă în faţa liderului Nike şi să ajungă la vânzări anuale de 17 miliarde de euro în 2015 comparativ cu 14,9 miliarde de euro anul trecut.
Sursa: Agerpres