Utilizarea terminalelor este foarte intuitivă și clară, preluând informaţia de la plătitor și transferând-o automat către RCS & RDS, în numai câteva secunde. Abonații trebuie să selecteze numele companiei de pe ecranul terminalului, să scaneze codul de client de pe factură şi să introducă suma de plată. Terminalele self-service QIWI pot fi găsite de către abonații RCS&RDS în marile centre comerciale, în supermarketuri, în hipermarketuri și în magazinele de proximitate.

“Am dezvoltat de-a lungul timpului, prin diferite parteneriate de acest fel, o gamă variată de modalităţi de plată pentru abonații companiei pentru a le oferi soluţii rapide, sigure, flexibile şi moderne de plată a facturii.” a declarat Florin Nemeș, Coordonator Marketing & PR, RCS & RDS.

“RCS & RDS împărtăşeşte dorinţa noastră de a furniza consumatorilor români metode de plată mai simple şi mai sigure, iar acest parteneriat este unul important întrucât răspunde perfect strategiei noastre de diversificare a portofoliului de servicii oferit prin intermediul terminalelor de plată. Faptul că plăţile se pot realiza fără a divulga date confidenţiale sau a deţine un cont bancar reprezintă un beneficiu și vine în întâmpinarea cerințelor clienților români.” a adăugat Alexandru Oancea, Director Comercial al QIWI România.

Abonații RCS & RDS pot achita facturile telefonice în punctele de prezență ale companiei și în noile magazine Digi, la ghişeele sau ATM-urile/bancomatele băncilor partenere, prin direct debit, online sau prin virament bancar, prin terminalele PayPoint și Payzone, dar în magazinele partenere Mobile-Distribution.