Potrivit unui comunicat al MT, a fost deschis circulaţiei şi pasajul care tranzitează apeductele Apa Nova, poziţionat la km 57+740 al centurii de nord-vest a Capitalei. 

Lucrările, care s-au încheiat vineri, se adaugă sectorului de 7,5 km, cuprins între km 55+465 (intersecţia dintre Centura Bucureştiului cu A1) şi km 63+400, care a fost deschis la patru benzi în urmă cu aproximativ două luni. 

Aceste lucrări fac parte din contractul de modernizare a centurii rutiere a municipiului Bucureşti, între A1- DN7 şi se ridică la o valoare de 106,6 milioane lei, fără TVA. 

Lucrările pe acest sector, începute în luna mai 2013, au fost accelerate anul acesta, după ce au stagnat o perioadă importantă de timp. 

CNAIR SA a scos la licitaţie, în prima parte a acestui an, şi proiectul de modernizare la patru benzi a sectorului  DN2-A2, aflat în nord-estul centurii Capitalei, contract pentru care ofertele se află în faza de evaluare. 

Se preconizează că lucrările se vor încheia la sfârşitul anului 2019, astfel încât circulaţia pe întreaga centură de nord a Bucureştiului, între A1 și A2, să se poată desfăşura pe patru benzi.

Până atunci, zona podului de la Afumați va rămâne o baricadă greu de trecut pentru șoferi, în zona respectivă, coloanele de mașini întinzându-se zilnic pe kilometri întregi. Este greu de înțeles cum poate dura atât de mult realizarea unui sector de drum de doar câțiva kilometri, de la Afumați la Pantelimon și, apoi, la A2. Mai ales că, pe anumite zone, terasamentul a fost deja lățit și chiar a fost turnat primul strat de asfalt. Doar că, de ani buni, zonele respective rămân inutilizabile.