În prezent, linia aeriană irlandeză zboară spre o singură destinaţie din România, Bucureşti, transportând în 2014 aproximativ 200.000 de pasageri spre şi dinspre capitala României. 

În cursul unei întâlniri cu jurnaliştii români, Michael O'Leary a făcut o comparaţie între operaţiunile Ryanair din România cu cele din Polonia, unde compania irlandeză operează zboruri spre 12 destinaţii şi are patru baze de operaţiuni. În acest context, Michael O'Leary a prognozat că Ryanair va crea o reţea similară în România în următorii cinci ani. 

Intenţia Ryanair este să concureze cu Wizz Air, cel mai mare transportator low cost din Europa Centrală şi de Est, precum şi cu Blue Air şi Tarom. Cu excepţia Poloniei, operaţiunile Ryanair în Europa de Est sunt relativ reduse, compania irlandeză operând zboruri doar spre una sau două destinaţii în majoritatea ţărilor din regiune. 

Ryanair are în prezent comenzi pentru 380 de avioane şi controlează aproximativ 14% din traficul din Europa. Compania irlandeză transportă aproximativ 100 de milioane de pasageri pe an şi vrea ca până în 2024 să ajungă la 160 de milioane de pasageri pe an şi un sfert din traficul aerian european. 

În România, compania aeriană low cost Ryanair a lansat în luna septembrie programul de vară 2016 din Bucureşti, ce include patru noi rute către Bologna, Milano Bergamo, Milano Malpensa şi Roma. Pe noile rute vor fi transportaţi 1,1 milioane de pasageri pe an şi vor fi susţinut în jur de 800 de locuri de muncă din activităţi comerciale şi servicii conexe Aeroportului Henri Coandă Bucureşti (OTP).

 AGERPRES