”Conform Master Planului de Transport, în prima etapă a programului de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare cheltuielile vor fi de peste 800 mil. euro, sumele urmând să fie eşalonate pe o perioadă de şase ani, în funcţie de trafic. Avem deja planul urbanistic zonal, astfel încât putem trece la următoarea etapă, referitoare la amenajarea unui nou terminal de pasageri şi extinderea platformelor, care acum se află la un nivel maxim de capacitate la orele de vârf. De asemenea, va fi construită o platformă intermodală CARGO, dar şi zone de drum de acces şi zone comerciale. Finanţarea provine integral de la Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti”, a afirmat Valentin Iordache, citat de Agerpres. Potrivit acestuia, programul de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare se va extinde până în 2030, urmărindu-se o dublare a capacităţii de transport pasageri.

”Am rămas aceeaşi companie performantă, cu un trafic în creştere. În primele opt luni ale acestui an s-a înregistrat o creştere de 5% la mişcări şi de 7,5% la pasageri. Conform unui studiu, 97% din totalul pasagerilor sunt mulţumiţi de serviciile pe care le oferim”, a mai spus Valentin Iordache, conform aceleiași surse.