Anul trecut, Adservio a încheiat un parteneriat cu Telekom România, în urma căruia mai multe școli au fost dotate cu tablete și internet 4G. Astfel, accesul elevilor și al profesorilor la informații școlare actualizate a fost îmbunătățit și ușurat considerabil. În aceste unități de învățământ s-au înregistrat cu până la 63% mai puține absențe, a crescut media pe unitate școlară, iar la testările naționale s-au înregistrat rezultate îmbunătățite.
 
Tot în 2016, Adversio a integrat Neuron English în platformă, parteneriat care le permite elevilor și părinților să învețe limba engleză în sistem intensiv, direct din contul personal. De asemenea, în anul anterior, au fost organizate traininguri cu profesorii și elevii despre necesitatea introducerii tehnologiei în școli și utilizarea ei. 

Anul acesta, Adservio își propune să extindă numărul de școli partenere din România și din Europa. Vizează Iași, București, Timișoara, Cluj, Buzău și Focșani, dar și Republica Moldova, unde sunt avute în vedere școlile din Chișinău. În Europa, sunt luate în considerare țări ca Germania, Marea Britanie și Spania. Implementarea platformei este concentrată pe școli generale și licee, dar și pe grădinițe, unități pentru care Adservio a lansat recent noi funcționalități. De asemenea, sunt anunțate și o serie de noutăți în ceea ce privește optimizarea proceselor de utilizare a platformei.
  
Din acest an școlar, aplicația Adservio este, în întregime, disponibilă și în limba engleză.