După o creștere a afacerilor cu 40% în 2014, până la 77,5 milioane de lei (17,3 mil. euro), Paravion a încheiat anul trecut cu o creștere mult mai mare, ajungând la o cifră de afaceri de 46 de milioane de euro, de 2,7 ori mai mare. Compania a migrat în 2014 de la poziția de business online al grupului Happy Tour, la cea de OTA, agenție online, un business independent pentru fondul de investiții GED, proprietarul Happy Tour și Paravion.

"Astfel, am beneficiat de investiții din partea GED care ne-au permis upgradarea platformei, pentru a fi competitivi pe toate canalele online de vânzare de bilete de avion. Am diversificat produsele și serviciile pe piețele de bază și am reușit să creștem vânzările de city-break-uri și pachete de vacanță cu chartere, am dezvoltat aplicația de mobile și ne-am bazat pe o <<rupere>> din offline, aproximativ 32% dintre clienți fiind noi și provenind din această zonă", a declarat Remus Vișan, Managing Director Paravion.

Paravion s-a extins la începutul lui 2015 pe mai multe piețe din Europa de Sud-Est, cu echipe de agenți de turism vorbitori de engleză, maghiară, bulgară, turcă, greacă și spaniolă. De asemenea, agenția s-a dezvoltat și pe piața turcă, după ce a achiziționat la începutul anului trecut portalul de rezervări Bavul.com. În paralel, au crescut vânzările pe piețele suplimentare non-core în Europa Centrală și de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar și în Marea Britanie și Spania.

Aproximativ 67% din cifra de afaceri de anul trecut a fost generată de vânzările din România. Biletele de avion rămân motorul principal al Paravion, cu o cotă de aproximativ 85% din volumul vânzărilor, dar tendințele din ultima vreme arată o majorare a ponderii părții de vacanțe. Turcia este țara în care compania a vândut cele mai multe bilete de avion, după România.