Western Union,MasterCard și Banca Transilvania au lansat în România un nou serviciu de primire de bani la ATM. Noul serviciu permite persoanelor care au card MasterCard și Maestro emis în România de orice instituție financiară să primească bani prin Western Union și să-i retragă direct de la bancomatele Băncii Transilvania. Banii ajung direct în contul aferent cardului. Banii pot fi primiți, practic, de oriunde din lume, inclusiv din România. Serviciul permite tranzacții în lei, euro şi dolari.  

„Cercetările noastre au arătat că cei care folosesc serviciile Western Union pentru a face transferuri de bani își doresc rapiditate, siguranță și, mai ales, un serviciu ușor de folosit, oricând și oriunde la îndemână. Noua opțiune de primire de bani le permite clienților să-și poată accesa rapid fondurile, oferindu-le mai multă comoditate în efectuarea tranzacției. Acest nou serviciu este în linie cu strategia Western Union de a le oferi clienților tot mai multe opțiuni atunci când fac transferuri de bani, acces la tot mai multe canale, cu preponderență la cele care au la bază un cont”, spune Gabriel Sorbo, Vice-Președinte Western Union pentru regiunea de Sud a Uniunii Europene.

Noul serviciu Western Union de transfer de bani este accesibil non-stop direct la cele aproximativ 1.000 de ATM-uri din rețeaua Băncii Transilvania. Deținătorii de carduri MasterCard și Maestro beneficiază, astfel, de un serviciu de transfer de bani flexibil, care nu depinde de orare de funcționare. În plus, ei vor putea folosi banii primiți pentru cumpărături cu cardul la milioane de comercianți din România sau străinătate sau își vor putea retrage banii în numerar, atât cât au nevoie, la orice bancomat care acceptă carduri MasterCard sau Maestro.

„Noul serviciu, destinat exclusiv posesorilor de carduri MasterCard și Maestro, face parte din strategia MasterCard de a utiliza inovația pentru a aduce valoare adăugată consumatorilor. În același timp, este un serviciu adaptat pieței locale, venind în completarea acțiunilor noastre de educare a consumatorilor privind utilizarea cardurilor la plată. Mai mult, prin integrarea fluxurilor de bani dintre românii aflați în străinătate și cei din țară în mediul electronic, un mediu sigur și transparent, ne reafirmăm angajamentul de a ajuta la fiscalizarea economiei locale”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, MasterCard România.

Őmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, a declarat:

„Ne bucurăm că avem ocazia să lansăm încă un serviciu inovator pentru clienții noștri, printr-o colaborare de excepție cu Western Union şi MasterCard. Românii folosesc tot mai mult noile tehnologii în viața lor de zi cu zi, iar prin acest serviciu transferul de bani devine tot mai accesibil. Ȋn 2010, am marcat, tot cu Western Union, o altă premieră mondială, lansarea serviciului de transfer de bani prin bancomat, iar în 2012, am lansat în premieră în România facilitatea de transfer de bani prin Internet Banking”, a declarat Omer Tetik, director general al Băncii Transilvania

Cum funcționează noul serviciu de transfer de bani Western Union prin ATM:

Persoanele care au un card MasterCard și Maestro își pot retrage banii direct de la un bancomat al Băncii Transilvania, urmând câțiva pași simpli:

  • După demararea unei tranzacții la ATM, este necesară selectarea opțiunii „Western Union” și introducerea în secțiunea aferentă de pe ecranul bancomatului a detaliilor tranzacției, așa cum au fost transmise de către expeditorul banilor – numărul de control al transferului de bani (MTCN) și suma de bani în valuta în care au fost trimiși banii prezentată pe ecran.
  • După completarea cu aceste informații, banii sunt virați în contul clientului, aferent cardului MasterCard sau Maestro, în câteva minute, fără aplicarea vreunui alt comision.
  • Din momentul intrării banilor în contul de card, clientul îi poate folosi la orice comerciant care acceptă carduri MasterCard și Maestro sau îi poate retrage în numerar la orice bancomat care acceptă cele două mărci de carduri.