'Pentru a construi o companie de un miliard de euro în viitor, trebuie să ne pregătim de acum. eMAG este un brand căutat şi apreciat de clienţi. În 2014, 4,5 milioane de euro vor fi investiţi în dezvoltarea internaţională şi trei milioane de euro în tehnologii IT', a spus Stanciu, într-o conferinţă de presă.

 

Directorul general al portalului generalist de vânzări a precizat că pe piaţa Bulgariei, în martie, cota de piaţă a fost de peste 60%, iar în Ungaria de circa 10%.

'În 2014, 1,4 milioane de bulgari, din 4 milioane populaţie activă pe internet, au accesat eMAG, înregistrând o comandă la fiecare două minute. Vânzările din Bulgaria au crescut cu 500%, în trimestrul unu 2014, la un trafic în creştere cu 20%. În Ungaria, unde am început la sfârşitul lunii octombrie 2013, în martie 2014, avem o cotă de piaţă de peste 10%, iar până la sfârşitul anului vrem să avem o cotă de piaţă de cel puţin 35%. În 2014, 700.000 de persoane au vizitat eMAG, din 6,4 milioane populaţie activă pe internet (11%)', a arătat Stanciu.

În România, peste 30% din cei aproximativ 9 milioane de utilizatori de internet vizitează eMAG.

Compania eMAG, magazin de vânzări online, va avea până la finalul anului 1.000 de angajaţi. AGERPRES