Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Întâlnire crucială pentru industria auto: Germania încearcă să salveze dieselul!

Autor: | | 0 Comentarii

Convocați de autoritățile germane la o întâlnire de urgență, șefii marilor grupuri auto BMW AG, Daimler AG și Volkswagen AG încearcă să demonstreze că motoarele diesel au un viitor, în ciuda blamării accentuate a acestui sistem de propulsie.

După aproape doi ani de continuă criză, industria germană a automobilelor încearcă să-şi salveze tehnologia diesel ameninţată cu dispariţia şi să tragă o linie unui scandal al emisiilor care nu dă semne de încheiere. În cadrul unui summit de urgenţă convocat la Berlin, directorii executivi ai Volkswagen AG, Daimler AG şi BMW AG se confruntă cu miniştri şi lideri ai comunităţilor pentru a îi convinge că, în ciuda percepţiei negative, dieselul are un viitor. Întâlnirea liderilor are loc în timp ce grupuri de protestatari s-au adunat în faţa Ministerului Transporturilor, iar activişti Greenpeace au urcat pe clădire pentru a agăţa un banner acuzator. Din acest motiv, Guvernul a luat o decizie de ultim moment mutând întâlnirea la Ministerul de Interne, instituţie care are o clădire mai sigură.

Pe lângă punerea unui punct final scandalului Dieselgate şi crizei de imagine în care se află întreaga industrie auto germană, la întâlnirea de astăzi multe cărţi se află în joc pentru toţi cei implicaţi. Producătorii auto germani au nevoie de prelungirea duratei de viaţă a tehnologiei diesel pentru a câştiga timpul necesar recuperării decalajului existent faţă de companii precum Tesla, Renault - Nissan sau Toyota. Totodată, cancelarul Angela Merkel – al cărei partid conduce şi Ministerul Transporturilor – se află la mai puţin de două luni de alegerile federale şi este nevoită să găsească o soluţie pentru criticile conform cărora partidul său şi guvernul federal sunt prea indulgente cu marii producători de automobile.

"Producătorii auto vor juca rolul lor în îmbunătăţirea caliăţii aerului din oraşe şi vor transforma dieselul într-o tehnologie de viitor”, susţine Matthias Wissmann, şeful asociaţiei industriei auto germane, VDA, care propune o reducere a emisiilor de oxizi de azot cu circa 25%, în medie. "Dieselul este extrem de important pentru Germania", adaugă acesta.

În prezent, industria auto germană este cel mai mare exportator al ţării, cu o valoare totală a acestuia de 228 miliarde de euro, şi angajează cel mai mare număr de persoane din întreaga economie a ţării (cca. 800.000 angajaţi).

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

Actualitate Auto

13 aprilie 2018

Herbert Diess este noul CEO al grupului Volkswagen

Actualitate Auto

10 aprilie 2018

Acesta este viitorul Ford Focus

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.