Acesta este al doilea an consecutiv în care produsele Huawei sunt premiate de către EISA, după ce anul trecut compania a primit aceeași distincție, “European Consumer Smartphone 2013 – 2014”, pentru modelul ultra subțire de 6,18 mm, Ascend P6, lansat în iunie 2013.

EISA a premiat modelul Huawei Ascend P7 pentru “finisajul atrăgător cu aspect de sticlă … disponibil în variantele de culoare negru sau alb și la un pret atractiv” și a subliniat că “cele două camere permit realizarea fotografiilor de tip selfie, datorită camerei frontale de 8MP, în timp ce camera principală dispune de un senzor de 13 milioane de pixeli, care încorporează bliț și aplicații presetate.”

La mai puțin de două luni de la lansarea globală care a avut loc la Paris în mai 2014, smartphone-ul Ascend P7 este disponibil în Europa, regiunea Asia-Pacific și în America Latină, modelul înregistrând vânzări de mai mult de 2 milioane de bucăți în peste 70 de țări. În Europa, Huawei Ascend P7 este disponibil prin intermediul  operatorilor și al distribuitorilor, precum Vodafone, Telefonica, H3G și Carphone Warehouse, cel mai mare vânzător de smartphone-uri din Marea Britanie, dar și prin intermediul canalelor de e-commerce, precum Amazon.

Compania Huawei este clasată pe locul trei la nivel global în ceea ce privește livrările de smarphone-uri atât în primul trimestru din 2014, cât și în 2013, potrivit datelor furnizate de către Canalys, IDC și Strategy Analytics, cu cea mai mare creștere de la an la an dintre companiile aflate pe primele locuri.