De asemenea, compania a anunțat o creștere de 7% a RevPAR, determinată în mare parte de creșterea tarifelor medii ale camerelor (+4,3% față de anul precedent).

Totodată, în prima jumătate a anului 2017, compania și-a schimbat structura organizatorică și acum se concentrează mai mult pe gestionarea piețelor în loc de branduri particulare. Și tot în această perioadă, Orbis a semnat 7 noi contracte de de franciză și de management pentru un total de 940 de camere, ceea ce va permite Grupului să intre în două noi destinații – Serbia și Bosnia-Herțegovina – chiar anul acesta.

Pe lângă expansiunea bazată pe francize și contracte de management (light assets), compania continuă dezvoltarea a 6 proiecte subsidiare (560 de camere în total), care se vor alătura Grupului în următorii ani. În ansamblu, planurile de dezvoltare sunt asigurate de 40 de hoteluri – respectiv 4,800 de camere noi.

După faza de refinanțare și de buyback a hotelurilor din Budapesta, Orbis se află în faza modernizării. În prima jumătate a anului 2017, compania a cheltuit 122 milioane capex (inclusiv buyback-ul a 6 hoteluri). Printre proiectele actuale de renovare se numără: Mercure Budapest City, Mercure Budapest Buda, Novotel Kraków City West și Novotel Poznan Center, care va fi impărtit în două hoteluri-Novotel și Ibis.

Compania este convinsă că interioarele hotelului reînnoite, în conformitate cu ultimele tendințe în design, impreună cu o abordare autentică a clienților, bazată pe abordarea personală, se vor reflecta în rezultate și mai bune.
"Performanța din prima jumătate a anului 2017 și perspectivele pozitive pentru următoarele luni se reflectă în previziunile operaționale EBITDA pentru anul 2017, de 106-108 milioane euro”, a spus Gilles Clavie, președinte și CEO al Orbis S.A.