Procentul cel mai mare, de 98,2%, din veniturile totale este reprezentat de câştigul venit din publicitate, respectiv 9,16 miliarde de dolari. Veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile reprezintă 87%, adică 8 miliarde dolari, acestea înregistrând un avans de 53% faţă de al doilea trimestru din 2016.
Veniturile obţinute de companie din publicitate s-au mărit cu ajutorul a două servicii, respectiv News Feed şi aplicaţia foto Instagram, ultima având peste 700 milioane de utilizatori.
Mark Zuckerberg, a declarat recent că firma se va concentra în viitorul apropiat pe creşterea veniturilor din cele două servicii de mesagerie, Messenger şi WhatsApp. Cele două au peste un miliard de utilizatori
Profitul net al companiei a crescut cu 70,6%, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 3,89 miliarde euro, peste aşteptările analiştilor. Numărul utilizatorilor activi a crescut cu 17,2%, până la două miliarde.
După publicarea rezultatelor, preţul acţiunilor a ajuns la un nivel record pe bursa americană Nasdaq, depăşind valoarea de 166 de dolari pe acţiune.
• Se pregătește România de RĂZBOI?! Ministerul Apărării Naționale îi cheamă pe români LA ARME! Anunțul momentului
• Ion Țiriac, infectat de noul coronavirus: “Am avut norocul norocului”. Ce a declarat miliardarul
• Liviu Dragnea, decizie de ultimă oră! Ce vrea să facă fostul președinte al PSD
• Ne așteaptă o CATASTROFĂ climatică. Frigul din aprilie va fi urmat de o nouă extremă
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum