Câștigătorii categoriei “ Cel mai bun manager de HR”:

Premiul 3

Pentru că a reușit să gestioneze o provocare majoră pentru departamentul pe care îl conduce, și anume desprinderea companiei din grupul Johnson Controls. Mai mult, numărul de angajați a crescut cu aproximativ 10%, în cele opt fabrici din România ale companiei, unde lucrează astăzi 6.500 de angajaţi. Este vorba de Aurelian Dumitru, HR manager la Adient Automotive.

Premiul 2

Conduce departamentul de resurse umane al unuia dintre cei mai mari angajatori de pe plan local. Anual, rețeaua de retail se extinde cu zeci sau chiar sute de noi magazine, astfel că rolul managerului de HR este extrem de important. Anul acesta retailerul și-a propus să depășească 900 de magazine și să ajungă la 15.000 de salariați. Premiul îi revine lui Raul Ciungu, Director HR la Profi România.

Premiul 1

Olga Botuşan este directorul de HR pentru regiunea EMEA al companiei Stefanini, unul dintre marii furnizori de servicii IT la nivel mondial. Ea coordonează strategia departamentelor de profil din peste 15 ţări, în birourile Stefanini din regiune lucrând în prezent peste 3.500 de angajați. Doar anul trecut au fost recrutați circa 500 de specialiști, o realizare importantă într-un domeniu în care competiția pentru angajați este acerbă.

 

Câștigătorii categoriei Cel mai bun manager de PR/Marketing”:

Premiul 3  

Cu un număr impresionant de aprecieri din partea cititorilor Capital.ro, pe locul 3 se află o absolventă a Facultății de Litere pentru care comunicarea ar trebui să fie floare la ureche. Nu e însă atât de ușor întrucât activează într-un domeniu industrial cu riscuri și reguli stricte. De mai bine de trei ani coordonează și relația cu investitorii, iar anul trecut BVB a apreciat cu nota 10 comunicarea SNN pentru transparență și eficiență. Așadar, premiul îi revine Valentinei Dinu, Șef Departament Comunicare și Relații cu Investitorii la Nuclearelectrica SA.

Premiul 2

Cu o îndelungată activitate în domeniul comerțului cu mașini, este, din 2013, Director de Marketing al unui holding care include peste 40 de companii cu activități în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare, transport aerian și energie. Proiectul major pe care l-a gestionat anul trecut a fost lansarea și dezvoltarea patinoarului Telekom Arena, susținut de Fundația Țiriac. Ați ghicit, premiul ajunge la Dana Petrea, Marketing & Communication Director la Țiriac Holdings.

Premiul 1

Lucrează în cadrul grupului Bosch de peste zece ani, iar din 2015 coordonează comunicarea corporativă a întregului grup. Atât în 2017 cât și la începutul lui 2018, Miruna Andriesei a supervizat și implementat, împreună cu echipa de comunicare a grupului, o nouă strategie, construită în jurul ideii „Bosch: bun angajator, implicat în educatie și în comunitate”. De asemenea ea a realizat strategia de social media a diviziei Bosch din România.

 

Câștigătorii categoriei „Cel mai bun responsabil de CSR”:

Premiul 3

Anul trecut, fundația pe care o coordonează a strâns donații în valoare de 300.000 euro pentru copiii grav bolnavi. Prin acest program, Fundația oferă o șansă la viață copiilor cărora statul nu le susține cheltuielile medicale. Premiul ajunge la Oana Dumitriu, Director la Fundația Ringier.

Premiul 2

Pentru că proiectele de CSR pe care le coordonează reușesc să facă diferența. Doar pentru acest an a anunțat o nouă finanțare nerambursabilă de un milion de euro pentru organizațiile nonguvernamentale. Locul al doilea revine Katharinei Scheidereiter,  Responsabil CSR Kaufland România.

Premiul 1

Director de comunicare și CSR al Grup Renault România, Adina Ionescu supervizează proiectele de responsabilitate socială corporativă ale grupului, printre care se numără „Dublu click pe educație cu Groupe Renault”, sprijinirea Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) și susținerea programului „Tinere Talente” în parteneriat cu Fundația Principesa Margareta a României.

 

Câștigătorii categoriei  „Cel mai bun manager de vânzări/comercial”

Premiul 3

Sub conducerea lui, AFI Palace Cotroceni a redevenit cel mai mare mall din România, după ce anul trecut s-a mai extins până la 90.000 mp, prin deschiderea celor mai mari magazine Zara şi Peek & Cloppenburg din ţară. Astfel, centrul comercial este vizitat zilnic de peste 50.000 de persoane.

Așadar, pe locul trei se află Sorin Scîntei, General Manager al AFI Cotroceni. 
 

Premiul 2

Pentru că a elaborat o strategie de vânzări inovativă și lansează produse inovative cu mare impact la public într-un sector în care polița RCA domină piața. De la asigurarea pentru telefoane până la polițele pentru fraude informatice sau asigurările care acoperă pierderi de profit. Este vorba de Radu Mustață, director de vânzări al Marsh România.

Premiul 1  

Este ambițioasă și vivace, are un caracter puternic, altfel nu ar fi reușit să se impună într-un sector dominat de bărbați. Așa a ajuns să aibă în subordine 50 de salariați, marea majoritate fiind bărbați. Din februarie 2017, de când a preluat funcția de director comercial al Rompetrol Downstream, departamentul pe care îl coordonează Adriana Grigorescu a reușit să obțină un număr record de clienți business, iar vânzările en-gros au crescut semnificativ.
 

Câștigatorii  categoriei sunt “Cel mai bun manager financiar”:

Premiul 3

Locul 3 îi revine unui manager care în ultimii doi ani a condus departamentul financiar al celui mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est. În această perioadă, a avut rezultate remarcabile, astfel că a venit și promovarea. Este vorba de directorul financiar al Automobile Bavaria Group, Claudia Iordache, care din această primăvară a preluat funcția de managing director al MHS Truck & Bus, parte a aceluiași grup.

Premiul 2

2017 a fost un an cu multe provocări pentru departamentul financiar al liderului pieței de curierat. Pe lângă lansarea unor servicii cu valoare adăugată mare, a reușit să gestioneze introducerea plății cu cardul, într-un sector în care cashul este rege. Premiul îi revine Zenoviei Georgescu CFO FanCourier.

Premiul 1

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul economic și financiar, coordonează o echipă de peste 100 de persoane, fiind în același timp un reprezentant al noii generați de manageri. Anul trecut, Romgaz a obținut cele mai bune rezultate financiare din istorie, iar un mare merit i se datorează lui Andrei Bobar, director economic la Romgaz.  

 

Câștigătorii categoriei sunt “Cel mai bun CEO”:

Premiul 3

Din decembrie 2015, de când ocupă funcția de CEO al unuia dintre cei mai importanți retaileri din România, a reușit să includă compania în clubul miliardarilor în euro. Compania pe care o conduce a ajuns la afaceri de 1,2 mld. euro, are 33 de hipermarketuri pe plan local și peste 10.000 de angajați. Câștigătorul este Ionuț Ardeleanu CEO Auchan România

Premiul 2

Trofeul ajunge la un manager care și-a dedicat întreaga carieră sectorului feroviar. În această vară se împlinesc trei decenii de când direct de pe băncile Facultății de Transporturi a ajuns în sectorul feroviar de stat. Din 2005 activează în mediul privat, preluând conducerea unuia dintre principalii transportatori. În ultimii ani, datorită managementului profesionist, Grup Feroviar Român a ajuns liderul pieței din România. Așadar, câștigătorul este Sorin Chinde, CEO-ul GFR (GRUP FEROVIAR ROMÂN).

Premiul 1

Câștigătorul premiului 1 al categoriei Cel mai bun CEO este Gheorghe Răcaru – CEO BLUE AIR

Pentru că a salvat operatorul aerian Blue Air. Mai mult, datorită managementului profesionist compania a ajuns lider de piață oferind clienților servicii de calitate, recunoscute și prin TripAdvisor Travelers Choice Award, distincție primită în primăvară. În doar doi ani, compania și-a dublat numărul de angajați și flota. De anul viitor, Blue Air va deveni primul operator de Boeing 737 MAX din România.

 

Primul premiu special – pentru educație financiară

Câștigătoarea premiului special pentru educație financiară este: Melania Hăncilă – Director Executiv al Asociației Societăților Financiare Alb România

Cu o experiență profesională de peste 15 ani în sectorul financiar și al consultanței de management, Melania este vocea Asociației Societăților Financiare – ALB România din martie 2016. În ultima perioadă sectorul se confruntă cu atacuri populiste fără precedent, astfel proiectele de educație financiară ale Asociației se dovedesc esențiale consumatorilor.

 

Al doilea premiu special – pentru inovație în business

Câștigătorul premiului special este Ștefan Cristea – CEO Arc Parc Dej

Pentru a veni în sprijinul companiilor din parcul industrial, el a lansat construcția unui cartier de locuințe, mizând pe faptul că ar fi un argument important pentru orice angajator dacă, pe lângă un loc de muncă sigur și bun, oferă și oportunitatea de a avea o locuință. Pentru a susține proiectele, pe lângă noi spații industriale, la Arc Parc se ridică o unitate de producție a prefabricatelor.

 

Al treilea premiu special – pentru planurile ambițioase de investiții

 Câștigătorul premiului special este Tal Lahav – CEO Sixt Group România

Pe lângă rezultatele financiare de excepție obținute SIXT Group România reusește să ofere clienților soluții personalizate, inovatoare și flexibile. În acest an, compania vizează o creștere de 20% a flotei administrată în sistem rent a car și leasing operațional și are un buget investiții depeste 20 de milioane de euro.

 

Mulțumim partenerilor noștri care au facut posibila organizarea acestei Gale:

CATENA

E-DISTRIBUȚIE MUNTENIA

MEDLIFE

UP- ROMÂNIA

SCHLUMBERGER

FACE KUSIN

VESTIMENTATIA A FOST OFERITA DE MAGAZINUL PRET-A-PORTER