Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Fred Wangfei, Huawei: "Piaţa locală de smartphone-uri e suprasaturată"

Autor: | | 0 Comentarii

Huawei, o companie care în urmă cu şapte ani era anonimă pe piaţa de smartphone-uri, a devenit, în prezent, al treilea cel mai mare producător, atât la nivel global, cât şi în ţara noastră.

Compania chineză Huawei a cunoscut o dezvoltare remarcabilă în ultimii cinci ani. În anul 2012, compania cu sediul în Shenzen, Guangdong, a devenit lider pe piaţa producătorilor de echipamente de reţea, depăşind Ericsson. Tot în acel an, chinezii lansau smartphone-ul Ascend P1. Au urmat o serie de noi telefoane inteligente care au prins la public, iar Huawei avea şansa, în trimestrul doi al acestui an, să depăşească Apple şi să ajungă pe locul doi în clasamentul global. În trimestrul doi au fost livrate 341,6 milioane de smarthpone-uri. Samsung a vândut 79,8 milioane unităţi, iar Apple 41 de milioane de telefoane iPhone. Locul trei a fost ocupat de Huawei, care a livrat 38,5 milioane de telefoane. Fred Wangfei, director Huawei Consumer Group România, afirmă că obiectivul companiei este să ajungă numărul unu, atât la nivel global cât şi în ţara noastră. 

Capital: Care este strategia companiei în România?

Fred Wangfei: Huawei este o companie care a crescut foarte mult în ultimii cinci ani de zile, scopul nostru fiind să ne menţinem pe o poziţie de top şi să ajungem numărul unu în alegerile consumatorilor în ceea ce priveşte achiziţia unui smartphone. Strategia noastră este să demonstrăm că suntem un lider în comunicaţii şi tehnologie, dezvoltând produse din ce în ce mai performante şi inovatoare. Din acest motiv, investim mult şi constant în cercetare şi dezvoltare atât din punct de vedere financiar, cât şi în ceea ce priveşte resursele umane. 

Capital: Ce cotă de piaţă are compania în momentul de faţă? 

F.W: Suntem în top 3 producători de smartphone-uri din România. Am reuşit să ne menţinem această poziţie de mai bine de un an şi, în prezent, eforturile noastre sunt axate pe oferirea unor produse de o calitate superioară, competitive la nivel de piaţă, ba chiar peste cele ale competiţiei, şi a unor experienţe peste aşteptări, obţinute în urma utilizării produselor Huawei. Până la finalul anului, ne propunem să ajungem la o cotă de piaţă de 20%.

Capital: Câte telefoane s-au vândut anul trecut, care este estimarea pentru acest an? 

F.W: Întreaga piaţa de smartphone-uri înregistrează 3,5 milioane de unităţi comercializate. Piaţa are o rată de penetrare de 70%, ceea ce ne indică faptul că piaţa este suprasaturată. Începând din acest moment, piaţa va creşte doar ca valoare, nu şi ca număr de unităţi. Putem astfel spune că obiectivele noastre pentru anul 2017 sunt orientate mai degrabă spre calitate, decât spre cantitate. În 2016, cel mai bine vândut model Huawei a fost P8lite. 

 

Capital: Care este canalul prin care se vând cele mai multe telefoane?

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK