Diversificarea serviciilor adiționale biletelor de avion, precum introducerea în ofertă a categoriei de city break, a contribuit la această creștere și va continua să genereze oportunități pe parcursul acestui an.

În 2018, agenția estimează că va depăși un volum de tranzacții de 50 de milioane de euro în cele trei țări în care operează: România, Italia și Spania.

Biletele de avion au continuat să fie cele mai cumpărate produse turistice în 2017, când agenția a vândut circa 200.000 de bilete de avion. Principalele destinații, în topul preferințelor clienților români, au fost Roma, Milano, Barcelona, Atena, Istanbul, Berlin, Paris și Londra. Între acestea: Roma, Milano și Atena au fost și printre cele mai accesibile destinații în care au călătorit românii anul trecut – costul mediu al unui city break în aceste orașe fiind de 230 de euro în 2017.

Un avans semnificativ a fost înregistrat pe destinațiile interne, unde agenția a vândut cu aproximativ 30% mai multe bilete de avion. „Tendința a fost susținută de dinamizarea pieței și deschiderea de noi rute interne, pe fondul intrării mai multor companii aeriene pe acest segment”, declară Stefano Iervolino, fondator și CEO al agenției.