Expoziţia 'Ambasador' de ţară pentru România şi Republica Moldova va prezenta investitorilor români şi străini produse de calitate, recunoscute şi apreciate, atât pe plan naţional, cât şi în Europa de Vest, iar tematica evenimentului cuprinde domenii precum: auto, echipamente Şi accesorii auto – moto, mobilă, produse de feronerie, produse alimentare, textile, electronice, prelucrarea lemnului, medicină, materiale de construcţii, cosmetice, ambalaje, software şi turism. 

"Prin participarea la acest eveniment, firmele expozante vor avea ocazia să stabilească noi contacte de afaceri, să afle noi direcţii în care îşi pot dezvolta afacerea, să se informeze asupra tendinţelor actuale şi să-şi prezinte produsele direct publicului interesat", arată organizatorii într-un comunicat remis AGERPRES. 

Evenimentul îşi propune crearea unei platforme comune, sub o identitate integrată, pentru promovarea produselor autohtone şi a celor din Republica Moldova, susţinerea întreprinderilor locale competitive, precum şi a micilor întreprinzători şi crearea de noi oportunităţi de afaceri, sprijin în competiţia cu produsele de import (atât prin creşterea consumului intern, cât şi a exporturilor), oportunitatea beneficiilor materiale şi de imagine pentru producătorii români şi moldoveni. 

Potrivit datelor statistice, în anul 2014, nivelul exporturilor de produse şi servicii ale Romaniei a fost de 52,5 miliarde de euro, cu 5,8% mai mult decât în 2013. 

De asemenea, 89% dintre români preferă să cumpere produse alimentare de orice tip fabricate în România şi peste 75% dintre români consideră că magazinele ar trebui să comercializeze produse româneşti chiar dacă ar avea un preţ mai mare. 

Sursa: Agerpres