Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

eMAG: Comerțul online a intrat într-o nouă eră

Autor: | | 0 Comentarii

Dispozitivele mobile au depășit, în noiembrie și decembrie 2015, pragul de 50% din traficul total, conform datelor eMAG , cel mai mare magazin online din România.

Comerţul online a intrat într-o nouă etapă: tot mai mulţi clienţi preferă să cumpere online de pe smartphone şi tabletă. În lunile noiembrie şi decembrie, dispozitivele mobile au depăşit, pentru prima dată, pragul de 50% din totalul vizitelor de pe site-ul eMAG (50,2%). Creşterea accelerată a vizitelor de pe smartphone şi tabletă va continua şi în 2016, ajungând la aproximativ 120 de milioane. Vârful de trafic va fi atins, la fel ca anul trecut, în noiembrie şi decembrie, când 60% din vizite vor veni din mobile.

Dacă în 2014, dispozitivele mobile însumau 34,8 milioane de vizite, în 2015 traficul din mobile a crescut accelerat, ajungând la 69,2 milioane de vizite, dublu faţă de anul precedent. În paralel, traficul de pe desktop s-a menţinut la o valoare de aproximativ 96 de milioane de vizite. În ansamblu, dispozitivele mobile au fost principalul motor de creştere a traficului total de pe eMAG: în 2015, site-ul a înregistrat cu 27% mai multe vizite faţă de anul precedent, urmând ca în 2016 creşterea să fie de 31%.

„Creşterea dispozitivelor mobile vine din dorinţa clienţilor de a se informa şi de a cumpăra de oriunde, la orice oră. În plus, creşterea şi diversificarea gamei de produse pe eMAG şi accesul facil la produsul dorit au contribuit la această transformare de comportament. 2015 este primul an în care vizitele de pe mobile le-au depăşit pe cele de pe laptop şi desktop şi avem toate motivele să ne aşteptăm şi anul acesta la o creştere. Acest lucru se va observa şi în comenzile de pe telefon şi tabletă unde anticipăm că vom înregistra o creştere de cel puţin 30%”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology at eMAG.

Dispozitivele mobile sunt atât o sursă de comenzi, dar şi primul pas în experienţa de informare şi achiziţie a clienţilor. În 2015, 35% din comenzile primite de eMAG au inclus în procesul de decizie cel puţin o interacţiune cu smartphone-urile şi tabletele.

În ceea ce priveşte categoriile de vârstă care utilizează cel mai mult dispozitivele mobile pentru comenzi, datele arată că peste 80% dintre utilizatori au vârste cuprinse între 18 şi 44 de ani. Volumul cel mai mare de produse comandate de pe smartphone şi tabletă s-a înregistrat în intervalul orar 19:00 – 01:00 (38,4%).

În topul celor mai cumpărate categorii de produse se numără cele pentru copii (cu o pondere de 14,99%), electrocasnicele mici (8,51%) şi telefoanele mobile (8,04%), urmate de produsele pentru casă şi grădină, beauty şi electrocasnice mari. 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro