În primele cinci ore de la deschiderea campaniei, eMAG a înregistrat vânzări în valoaretotală de 7milioane de lei, adică de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea vânzărilor generate într-o zi întreagă obișnuită. În acest interval, au fost plasate 13.000 de comenzi, iar o treime dintrea cestea au venit de pe mobil.

La ora 12:00, pe site-ul eMAG erau 40.000 de vizitatori.

„Startul campaniei „RevolutiaPrețurilor” a depășit chiar și cele mai optimiste așteptări ale noastre. Cu siguranță, aceasta campanie este a doua ca amploare după Black Friday la eMAG și am reușit să aducem clienților noștri reduceri consistente la zeci de mii de produse”, declară Violeta Luca, Vicepresident&Executive Director eMAG.

Produsele IT, cosmeticele și produsele pentru copii –în topul vânzărilor

Cele mai căutate au fost produsele IT, cosmetice și produsele pentru copii.În primele cinci ore de la startul campaniei, au fost vândute peste 2.000 de tablete la 99 de lei, 1.500 de telefoane mobile, 1.000 de pachete de Pampers și peste 300 de parfumuri”, declară Violeta Luca.

Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru „RevolutiaPrețurilor” depășește 5 milioane de lei. Printre produsele deja epuizate în acest moment: parfum Coco Chanel Noir, smartphone Apple iPhone 5S 8GB, smartphone LG Nexus 5 16 GB, televizor smart LED Full HD Sony, 80 cm, 32W656, camera foto Nikon D3300 și tableta Serioux FasTAB S716 la prețul de 99,98 lei.