Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

FOTO Dacia Duster 2 a fost prezentată oficial la Frankfurt Motor Show. Iată detaliile

Autor: | | 3 Comentarii

În mijlocul unei mulțimi care parcă vroia să ia cu asalt standul Dacia de la IAA 2017, oficialii companiei românești deținută de grupul Renault au dezvăluit a doua generație a micului SUV Duster, model care a uimit asistența printr-un design unitar și caracteristici demne de titulatura „smart buy”.

Modelul emblematic al mărcii Dacia se prezintă cu un nou design, atât exterior, cât şi interior, şi cu o gamă extinsă de echipamente.. Noul Duster păstrează însă atuurile care au contribuit la succesul primei generaţii : un spaţiu interior generos, capacităţi remarcabile în off-road şi un preţ invidiat de mulţi competitori.

În exterior, stilul abordat conferă modelului un aspect mai viguros, deşi dimensiunile exterioare sunt aproape neschimbate. În interior, planşa de bord şi scaunele au fost complet redesenate, iar capacitatea de depozitare a fost sporită prin introducerea unor noi spaţii, ingenioase.

 

Noul Duster propune totodată o serie de echipamente inedite în gama Dacia, aşteptate de clienţi precum sistem «multiview camera», senzor de monitorizare a unghiul mort, airbag-uri cortină, sistem de climatizare automată, card de acces mâini libere şi sistem de activare automată a farurilor.

Revenind la interior, principalul atu al noii versiuni, trebuie spus că dispunerea parbrizului cu 10 centimetri mai în faţă conferă o senzaţie de spaţiu mărit majorat. O atenţie deosebită a fost acordată acusticii. Insonorizarea habitaclului a permis reducerea semnificativă a nivelului de zgomot. Faţada centrală a planşei de bord include un ecran MediaNav Evolution poziţionat mai sus, accesibil şi uşor lizibil. Butoanele de comandă sunt dispuse sub forma unei claviaturi, dând astfel o notă modernă habitaclului. comenzile sistemului de climatizare automată amintesc prin forma lor rotundă de cele trei aeratoare dispuse în partea superioară a planşei de bord, volanul este reglabil în înălţime (40 mm) şi în adâncime (50 mm), permiţând astfel şoferului să îşi ajusteze cea mai bună poziţie de condus. Disponibil pe toate modelele gamei Dacia, acest volan cu patru braţe integrează în centru comanda claxonului.

Revenind la panoul de bord se observă clar existenţa a trei aeratoare în zona centrală, şi două laterale, detalaiu menit să optimizeze repartizarea aerului rece sau clad, după dorinţă, în habitaclu.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro