Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Ce haine și accesorii își doresc românii și ce buget alocă pentru produsele favorite

Autor: | | 0 Comentarii

Românii își doresc articole vestimentare, încălțăminte și accesorii în tendințe de la branduri de top și pentru a căror achiziție sunt dispuși să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei pentru un produs, potrivit unei analize Fashion Days, referitor la ultimele șase luni.

În prima jumătate a anului, clienţii au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei. În perioada analizată, românii şi-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genţi şi accesorii, inclusiv ceasuri, şi rochii.Printre brandurile cele mai căutate s-au aflat şi Next, Guess, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Aproximativ 79% din articolele existente în secţiunea ”Favorite”, de exemplu, au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă şi în comportamentul de achiziţie; în mod obişnuit, 65% din clienţii fiind femei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienţi au fost adăugate în secţiunea amintită direct din aplicaţiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă. Utilizatorii aplicaţiei mobile din cele trei ţări în care este prezent Fashion Days, România, Bulgaria şi Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului Next. Alte branduri vizualizate şi salvate în secţiunea amintită, mai ales prin intermediul aplicaţiei mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics şi Nike.

„Listele cu produse favorite de pe platformele de shopping online (...) reprezintă un instrument care ne ajută să identificăm cât mai corect preferinţele clienţilor în materie de fashion, pe baza cărora putem să le oferim cea mai bună selecţie de produse, în acord cu dorinţele lor şi urmând tendinţele la care aderă. Pentru că şi preţul este un argument important în decizia de achiziţie, clienţii se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Preţul mediu al unui produs adăugat de clienţii brandului în ”Favorite” este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele şase luni au fost din categoria ceasurilor:  Ceas de damă Aviation, la preţul de 11.976 de lei; Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la preţul de 11.311 de lei; Ceas de damă negru şi argintiu cu diamante Eliro, la preţul de 10.696 de lei.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro