Unul din factorii care au susținut această creștere a fost extinderea permanentă a rețelei de magazine LEM’S, urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi. În prezent rețeaua a ajuns la un număr de peste 100 locaţii, iar suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, depășește 65.000 de mp.
“Factorul care a susținut evoluția pozitivă în 2012, dincolo de extinderea rețelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călărași, Vâlcea, Ploiești sau București, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Investițiile de anul trecut din rețeaua LEM`S, alături de cele îndreptate căre fabrica Lemet au făcut ca la sfârșitul anului trecut să avem un business cu peste 20 procente mai mare decât cel din 2011”, declară Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.
Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.

Spațiile mult mai generoase ale magazinelor LEM`S au fost acoperite de programe noi de mobilă, prin extinderea gamei de produse premium, dar și prin adăugarea de alte produse precum gamele de saltele, paturi și canapele. Un exemplu de creștere pe zona premium este cel a mobilierului de bucătărie Gazelle, produs care a devenit lider de vânzări în rețea, grație celor 3500 unități achizițonate de români la un preț mediu de peste 5000 de lei. Unul din argumentele acestei bucătării premium este acela că este concepută și produsă în România, după o analiză amănunțită a nevoilor standard ale românilor.
 
Magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.