Cu vânzări anuale de aproape 500.000 de unități, zona AMI este cea de-a doua a grupului Renault din punctul de vedere al vânzărilor, iar Fabrice Cambolive va prelua conducerea ei de la Bernard Cambier.

Fabrice Cambolive a condus divizia de vânzări din România a grupului francez de la 1 martie 2009 până la 1 septembrie 2011. Dacă predecesorul său Jacques Daniel, a condus marca franceză în perioada de glorie a pieţei auto românești, și reușea să propulseze Renault ca prima marcă de import cu vânzări de peste 30.000 de maşini anual, Cambolive a fost cel care a trebuit să conducă Renault Commercial Roumanie în timpul crizei economice. Prin poziţia sa, Fa­brice Cam­bolive controla cea mai mare reţea de dea­leri din Ro­­mânia, cu peste 100 de concesionari Dacia, Re­nault şi Nissan şi mai bine de 2.000 de an­gajaţi.

După plecarea din România, Cambolive a condus filiala Renault din Rusia și zona Eurasia și, mai apoi, filiala din Brazilia.a grupului francez. Odată cu preluare conducerii zonei AMI, Fabrice Cambolive va gestiona o piață enormă în care Renault a comercializat anul trecut 491.151 de vehicule. În India, marca franceză a devenit cel mai vândut brand european grație modelului Kwid, iar în Iran grupul Renault deține o cotă de piață de 8,4% susținută de vânzările mari ale modelelor Sandero și Tondar, (Loganul algerian). În Africa de Nord, Renault este una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci, grupul francez având două uzine în Maroc și una în Algeria. Încă de anul trecut francezii au demarat o investiție de 1 miliard de euro în Maroc, destinată producției de componente.