ByteDance a aplicat şi a obţinut drepturile de folosire pentru brandul TikTok Music. Brevetul a fost acordat deocamdată în Australia şi Statele Unite, probabil primele regiuni în care serviciul urmează să fie disponibil.

Noul brevet al aplicației TikTok este un serviciu de streaming pentru muzică şi video, cu funcţii de redare, partajare şi download, dar şi cu posibilitatea socializării pe marginea conţinutului.

Serviciul de streaming muzical pare să aibă ceva în plus faţă de serviciile actuale. Prin intermediul acestuia, utilizatorii vor putea comunica și vor putea genera feedback pieselor din aplicație.

Ce rămâne de văzut este dacă viitorul serviciu va face parte din TikTok sau va fi lansat ca o aplicaţie separată. Prima variantă ar avea mai mult sens pentru produsul care deja ameninţă supremaţia Facebook şi Instagram.

Un TikTok care integrează un serviciu de streaming pentru muzică ar deveni o mare ameninţare pentru jucătorii din această industrie, în mod special cu Spotify.

ByteDance deţine deja o aplicaţie de streaming, numită Resso, dar care este disponibilă doar în India, Indonezia şi Brazilia. Există posibilitatea ca aceasta să fie folosită ca bază de construcţie a viitorului serviciu.

Instagram încearcă să fie TikTok, iar utilizatorii sunt nemulțumiți de acest lucru

O petiție în care se cere ca Instagram ”să redevină din nou Instagram” și pentru a opri platforma să „mai încerce să fie precum TikTok” a fost semnată deja de aproape 150.000 de utilizatori.

Aceștia susțin că s-au săturat să experimenteze funcții inspirate de rivalii de la TikTok.

În ultimele luni, utilizatorii s-au plâns că nu mai pot vedea postările prietenilor, în timp ce sunt asaltați de reclame și conținut sugerat.

Mulți sunt nostalgici după vremurile în care feed-urile lor Instagram nu erau preluate de Reels, aplicația video asemănătoare TikTok, scrie Euronews.

Kim Kardashian s-a alăturat vocilor care critică Instagram pentru că „încearcă să fie TikTok”

Celebrități precum Kylie Jenner și Kim Kardashian s-au alăturat vocilor care critică Instagram pentru că „încearcă să fie TikTok”.

Potrivit CNBC, șeful Instagram, Adam Mosseri, a distribuit un videoclip pe Twitter în care explică modificările recente aduse platformei de socializare.

Mosseri spune că știe că au avut loc multe schimbări la Instagram și a precizat că aplicația va continua să accepte fotografii. El susține că Instagram se va concentra in timp mai mult pe videoclipuri, deoarece asta este ceea ce place utilizatorilor, ceea ce partajează și consumă pe platformă.