Desemnată că fiind cea mai bună soluţie Internet of Things din România, aceasta va intră în portofoliul dedicat companiilor şi va beneficia de o campanie naţională de promovare în valoare de până la 30.000 de euro, dezvoltată de Telekom România.

Dezvoltat de PITECHAPPS SRL, în cadrul cluster-ului CLUJ IT, începând cu anul 2014, conceptul propune o nouă abordare a serviciilor de parcare, cu accent pe oferirea de informaţii referitoare la disponibilitatea locurilor de parcare, metode alternative de plată cu telefonul, dar mai ales gestiunea flexibilă de lungă şi scurtă durata a accesului în parcările securizate, atât pentru segmentul corporate (gestiune acces angajaţi, colaboratori, vizitatori, participanţi evenimente), cât şi pentru cel rezidenţial.

Telekom România oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete pentru 10 milioane de contracte de servicii.

Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom România.AGERPRES