Audiențe: Meciul care a dat socotelile PRO TV peste cap

Surpriză de proporții pe piața media din România. Este lovitura momentului încasată de către ProTV, televiziunea cu cele mai mari audiențe din România. Nimeni nu se aștepta la acest lucru.

Surpriză de proporții pe piața media din România. Nimeni nu se aștepta la o asemenea răsturnare de situație. Și totuși, s-a întâmplat. Este o lovitură pentru televiziunea cu cele mai mari audiențe din România.

Lovitură dură încasată de către ProTV

Audiențele din ziua de miercuri, 26 august, aduc o surpriză de proporții. ProTV continuă să domine categoric, dar a încasat o lovitură de prporții la care nu s-ar fi așteptat niciodată. Unul intre cele mai importante slot-uri ale postului a fost depășit de o televiziune de nișă. Audiențele stau mărturie.

La categoria Urban 18 PLUS, Știrile ProTV de la ora 17, unul dintre cele mai urmărite jurnale ale postului a avut o audiență sub așteptări. S-a aflat abia pe locul 24, cu un rating de 4,4%. Deasupra acesteia s-a aflat concurența. Cei de la DigisSport, o televiziune de nișă, au dat marea lovitură cu meciul din turul 2 preliminar al Ligii Campionilor, dintre CFR Cluj și Dinamo Zagreb. Ce-i drept, acest meci a fost o nebunie. A avut nevoie de prelungiri și penalty-uri.

Ardelenii au fost eliminați și vor juca în Europa League. 5,7% puncte de rating a obținut televiziunea de sport la loviturile de deprtajare, cele care au decis echipa calificată.

În partea de sus a clasamentului, ProTV continuă însă să domine autoritar. A câștigat bătălia audiențelor cu un episod în reluare din serialul Las Fierbință. În punctul de maxim, serialul Pro a avut 9 puncte de audiență. Acesta a fost urmat tot de alte programe de la ProTV, Știrile ProTV de la ora 19.00, vremea și rublica de sport din cadrul aceluiași jurnal.

Prima televiziune care a reușit să spargă dominația ProTV a fost Kanal D cu un episod din serialul Dragoste și secrete. Apoi, tot cei de la ProTv au urmat în clasament, cu filmul serii de miercuri, Eroi de sacrificiu, partea a treia.

Cea mai de succes emisiune a Antenei 1 a venit abia pe locul 29, ne referim la Acces direct, cu 4 puncte de rating.