De asemenea, 30% din companiile private oferă salariaţilor tichete cadou, acestea fiind cea mai utilizată formă de recompensă în perioada sărbătorilor de sfârşit de an. „Estimăm că volumul de tichete cadou emise în acest an va înregistra o creştere de minim 10% faţă de anul trecut, datorită unei uşoare redresări a mediului economic şi faptului că firmele au realizat impactul major pe care îl au tichetele de masă şi cadou în motivarea angajaţilor şi economiile pe care le pot realiza utilizând aceste instrumente financiare”, a declarat Philippe Blecon, director general Edenred România. Dintre diversele variante de cadouri care pot fi oferite de Crăciun de companii, tichetele şi cardurile de cadouri au cel mai eficient cadru fiscal, fiind scutite de taxe salariale şi patronale.
Edenred emite tichete de cadouri sub marca Ticket Cadou®, acestea având cea mai mare arie de utilizare din România şi putând fi cheltuite în peste 40.000 de magazine. Anul trecut, Edenred a lansat în premieră în România şi cardurile cadou adresate exclusiv companiilor şi salariaţilor acestora, sub brand-ul Compliments. Cardurile Compliments funcţionează similar cu cardurile bancare, operând pe platforma Mastercard. Acestea pot fi utilizate în 5.000 de magazine, inclusiv în mediul online.
În România, peste 30.000 de companii acordă salariaţilor lor diverse tipuri de tichete emise de Edenred : tichete de masă Ticket Restaurant, tichete de cadouri Ticket Cadou, carduri de cadouri Compliments, tichete de vacanţă Ticket Vacanţa.
Listată la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 40 de ţări, având 6.000 de angajaţi, aproape 530.000 companii şi organizaţii client, 1,2 milioane de parteneri afiliaţi şi 34,5 milioane de beneficiari.  În 2010, volumul total emis de Edenred a fost de 13,9 miliarde de euro, din care 55% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare. Ticket Restaurant şi celelalte denumiri comerciale ale produselor şi serviciilor Edenred sunt mărci înregistrate ale Grupului Edenred.
Sursa Agerpres