Pitch-ul are drept scop gasirea unei solutii strategice si creative, ne-a declarat Robert Zanescu, Marketing Director Raiffeisen Bank. Obiectul licitatiei este strict legat de creatie, partea de media este in sarcina agentiilor care s-au prezentat la licitatie.
Raiffeisen Bank isi cauta o agentie de creatie publicitara
26 iunie 2003, 12:00
Ultima modificare în 26 iunie 2003, 15:00
Pitch-ul are drept scop gasirea unei solutii strategice si creative, ne-a declarat Robert Zanescu, Marketing Director Raiffeisen Bank. Obiectul licitatiei este strict legat de creatie, partea de media este in sarcina agentiilor care s-au prezentat la licitatie.
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Asigurarile private de sanatate isi fac loc in piata cu pasi timizi
- Georgescu: „Vor urma noi achizitii dupa RAV”
- Fondul Europa Microproiecte
- Legea SIF-urilor intre a fi sau a nu fi
- De doi bani asigurari
- Romanii nu sunt prea interesati de sistemul bancar
- Evenimentul saptamanii
- Precizari
- Dolarul va incheia luna iunie sub 33.000 lei
- Ghidul calatorului in capitala Uniunii Europene