fiind destul de redus, iar importurile, nesemnificative. Segmentarea acestei categorii se face, mai degraba, in functie de tipurile de umpluturi, predominante fiind aromele de cacao (50%), vanilie si alune (cate 15-20%). De asemenea, exista napolitane invelite in ciocolata si napolitane simple, acestea din urma reprezentand cea mai mare parte a vanzarilor. Fiind vorba de un produs perceput ca „cel mai ieftin dulce“, consumatorii se indreapta spre produsele vrac, intr-o masura mai mare decat spre cele ambalate. Este dificil de cuantificat dimensiunea acestui segment, deoarece o mare parte din vanzarile de acest tip nu pot fi urmarite. Cu toate acestea, se constata ca, fata de anii precedenti, romanii cumpara acum in cantitati mai mari napolitane ambalate, de marca, apreciind calitatea si gustul deosebit al acestora. Potrivit GfK Romania – Institut de Cercetare de piata, din punct de vedere cantitativ, consumul casnic a crescut anul trecut cu 1,5% fata de 2003, principalii producatori fiind European Food si NestlA