fiind destul de redus, iar importurile, nesemnificative. Segmentarea acestei categorii se face, mai degraba, in functie de tipurile de umpluturi, predominante fiind aromele de cacao (50%), vanilie si alune (cate 15-20%). De asemenea, exista napolitane invelite in ciocolata si napolitane simple, acestea din urma reprezentand cea mai mare parte a vanzarilor. Fiind vorba de un produs perceput ca „cel mai ieftin dulce“, consumatorii se indreapta spre produsele vrac, intr-o masura mai mare decat spre cele ambalate. Este dificil de cuantificat dimensiunea acestui segment, deoarece o mare parte din vanzarile de acest tip nu pot fi urmarite. Cu toate acestea, se constata ca, fata de anii precedenti, romanii cumpara acum in cantitati mai mari napolitane ambalate, de marca, apreciind calitatea si gustul deosebit al acestora. Potrivit GfK Romania – Institut de Cercetare de piata, din punct de vedere cantitativ, consumul casnic a crescut anul trecut cu 1,5% fata de 2003, principalii producatori fiind European Food si NestlA
Publicitatea impulsioneaza piata napolitanelor de marca
3 martie 2005, 12:00
Ultima modificare în 3 martie 2005, 14:00
fiind destul de redus, iar importurile, nesemnificative. Segmentarea acestei categorii se face, mai degraba, in functie de tipurile de umpluturi, predominante fiind aromele de cacao (50%), vanilie si alune (cate 15-20%). De asemenea, exista napolitane invelite in ciocolata si napolitane simple, acestea din urma reprezentand cea mai mare parte a vanzarilor. Fiind vorba de un produs perceput ca „cel mai ieftin dulce“, consumatorii se indreapta spre produsele vrac, intr-o masura mai mar
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Mugur Isarescu nu are obiective de curs valutar
- Institutiile internationale au ramas in urma globalizarii
- Programele de „expatriere” pentru romani sunt cu dus si intors
- Munca peste hotare, efect de bumerang
- Impozitul pe tranzactii poate revigora vanzarile de case
- Datoria externa sare de 17 miliarde de euro
- O miscare globala, dar cu specific national
- Profitul portofoliuLui virtual capital In 2005t118.021.434 lei (63,83%)
- Ce se vede din aisbergul reclamei publice
- Lipsa competitiei naste monstri