Asociatia Account Planning Group Romania (APG)
lanseaza impreuna cu Evensys prima editie a Masterplan, un eveniment care se
adreseaza cu precadere comunitatii de planning si strategie de comunicare din
Romania. Aceste eveniment reprezinta primul pas din planul de activitate al APG
Romania pentru urmatorul an.

Prin organizarea evenimentului asociatia spera
sa furnizeze celor interesati o imagine completa asupra disciplinei sus
mentionate si a metodelor prin care aceasta se integreaza natural in procesul
de comunicare si marketing al oricarui brand. In urma invitatiei APG Romania,
printre vorbitorii de la Masterplan se vor numara marketing manageri, brand
manageri si research manageri reprezentand cele mai importante branduri de pe
piata romaneasca actuala.

Programul contine, de asemenea, si doua
workshopuri desfasurate de Jeffre JacksonJeffre Jackson si-a inceput cariera in
postura de copywriter in grupul BBDO. A trecut apoi la Goodby Silverstein and
Partners ca Junior Planner si mai departe la Wieden + Kennedy Amsterdam, unde
in doi ani a devenit Planning Director. In prezent este partener in cadrul OIA,
consultanta de strategie in comunicare cu birouri in Londra, Amsterdam si Hong
Kong. (Open Intelligence Agency) si Alain Thys (FutureLab).

Alain Thys a acumulat experienta in
tehnologie, retail si corporate finance inainte de a fonda FutureLab, un shop
de management al inovatiei, ce ofera companiilor solutii de identificare a
trendurilor si utilizare a acestora in procesul de business.

Masterplan va oferi participantilor ocazia de
a intelege procesul strategic, asa cum se deruleaza el atat in interiorul
departamentelor de marketing communications cat si intre agentiile de publicitate
si departamentele de brand management. Temele abordate vor atinge toate
aspectele comunicarii comerciale de la brand planning, media, PR si planning
digital.

Infintat in luna iunie a acestui an, Account
Planning Group Romania reuneste strategic planneri din cele mai mari agentii de
publicitate din Romania si are ca obiective popularizarea planningului
strategic in toate domeniile comunicarii comerciale.

Sursa: Capital