In 1996 s-a infiintat Krupp Bilstein Compa (in care Krupp Bilstein detine 73% din actiuni), societate specializata in fabricarea si comercializarea de amortizoare si echilibroare. Doi ani mai tarziu, in 1998, a fost infiintata societatea Krupp Compa Arcuri (Krupp Hoesch Federn detine 73% din actiuni), specializata in fabricarea si comercializarea de arcuri de suspensie elicoidale si lamelare. Principalii beneficiari externi ai produselor realizate la Sibiu sunt Mercedes, Jaguar, Scania si Iveco. Pe piata interna, productia este contractata de Daewoo, Dacia Pitesti, Aro Campulung, Tractorul Brasov, Roman si Rocar.
Concernul german Krupp a fost ales pentru a pune in aplicare intentiile Guvernului Romaniei de retehnologizare a bazinului carbonifer din Valea Jiului. Krupp se ocupa atat de proiectare, cat si de aducerea utilajelor. Concernul german si-a exprimat intentia ca pe utilajele respective sa se monteze un nou model de benzi transportoare, ce sunt produse la Rolast Pitesti.
Tot in 1998, Krupp, in asociere cu Nuken, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni(52,75%) la Institutul de Cercetere Petrodesign SA, pentru suma de 1,4 milioane de dolari. Grupul Nuken-Krupp s-a angajat la un program de investitii de 3,2 milioane de dolari. Dupa doua majorari succesive de capital in 1998 si 1999, in urma unor investitii de 250.000 si respectiv 300.000 de marci germane, grupul german a devenit proprietarul a 84,5% din actiunile Petrodesign SA.
Krupp UHDE a pus in fuctiune, in 1996, la Chimcomplex Borzesti, un complex modern de fabricare a produselor clorosodice. Investitia in noua tehnologie, in valoare totala de 48 de milioane de dolari, a fost facuta cu credite externe.