Potrivit sursei citate, luni, 12 decembrie, toţi cei care îşi vor achiziţiona bilete prin intermediul website-ului Carpatair vor beneficia de tarife promoţionale. Acestea vor fi de 69 de euro pentru toate zborurile directe cu plecare din Timişoara spre Italia şi Germania şi retur şi de 99 de euro pentru toate zborurile via Timişoara spre România, Italia, Germania, Moldova şi Ucraina.

Perioada de călătorie pentru biletele care vor fi achiziţionate cu ocazia Green Monday va fi 20 ianuarie – 31 octombrie 2012.

"Pe modelul unui concept de shopping cunoscut la nivel internaţional şi în urma succesului pe care l-a avut primul Black Friday din România, am decis să implementăm şi Green Monday – a doua zi de luni din decembrie. Este o foarte bună oportunitate pentru cei care şi-au făcut deja planuri de călătorie pentru 2012", a declarat vicepreşedintele de marketing şi vânzări Carpatair, Paula Ardelean.

Green Monday, a doua zi de luni din decembrie, este în mod normal ziua cu cele mai mari vânzări din online. Este ziua în care o bună parte dintre clienţi decid ce să cumpere de Crăciun. În Statele Unite ale Americii, Black Friday, Cyber Monday (prima luni de după Black Friday), Green Monday sau Boxing Day (prima zi după Crăciun) reprezintă un segment important din încasările înregistrate de sărbători.

Înfiinţată în 1999, Carpatair este în prezent cea mai mare companie aeriană regională din Europa de Sud-Est operând în principal pe pieţe regionale de nişă. Începând din 2000, Carpatair a dezvoltat la Timişoara cel mai performant hub aerian din România.