Iasi – mon amour

Intrebare adresata receptionerei de la Hotelul Orizont din Iasi: „Nu va suparati, dar hotelul acesta nu are lift?” Raspunsul acesteia poate fi
de-a dreptul naucitor pentru un turist care sta la etajul al patrulea (fara a lua in calcul si mezaninul): „Imi pare rau, dar anul acesta liftul nu functioneaza”. Noi insa am avut noroc, pentru ca am stat doar la primul etaj (nici de data asta nu am luat in calcul mezaninul). In timp ce urcam scarile gafaind, tragand dupa noi bagajele voluminoase, ne intalnim cu una dintre cameriste care facea curatenie cu un aspirator ce scotea un zgomot infernal. „La ce camera stati?”, ne intreaba camerista. Dupa ce ii spunem numarul camerei ce ne-a fost repartizata, a urmat a doua intrebare naucitoare pentru un turist care plateste un milion de lei pentru fiecare zi de cazare: „Vreti sa va pun si asternuturile?” Vazand ca nu intelegem sensul intrebarii, ne-a explicat ca asternuturile exista, insa nu sunt puse pe paturi si ca daca vrem, vine chiar ea personal si le asaza.

Bogdan Enoiu, copywriter la CNA

Autorul sloganului „Audienta fara violenta” din campania de lupta impotriva violentei si obscenitatilor pe micul ecran lansata anul acesta de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) este… Ralu Filip, ziaristul? Nooo!, Rasvan Popescu, scenaristul? Gresit!, Emanuel Valeriu, pensionarul? Ntz! Pianistul Dan Grigore? Pas! Raspunsul corect este (am folosit varianta ajutatoare „intreaba un prieten”) Bogdan Enoiu, directorul general al agentiei de publicitate McCann-Erickson Romania. Tot el
i-a sfatuit pe membrii consiliului ca atunci cand tin conferinte de presa sau dau interviuri sa aiba in spate un panou pe care sa fie inscris sloganul CNA pe 2003, „Audienta fara violenta”.