Pentru participarea la concurs, tinerii interesati trebuie sa trimita, pe adresa Graffiti BBDO, formularul de inscriere completat impreuna cu propunerile de creatie, dactilografiate sau editate pe computer. Obiectivul acestei campanii publicitare il reprezinta redesteptarea interesului pentru lectura in randul adolescentilor. Ideea principala a campaniei poate fi rezumata astfel: pentru un om inteligent, lectura poate fi o modalitate prin care sa obtina ceea ce vrea, altfel spus o imaginatie si un vocabular bogat, alaturi de eticheta de om citit/cult, reprezinta chei cu care se pot deschide o multime de usi: de la cucerirea unei fete la obtinerea unui post. Detalii suplimentare cu privire la tema concursului se pot obtine de pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro. Juriul va nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in tema concursului. Castigatorul concursului va participa la cel mai important festival de publicitate din Europa, Golden Drum, ce va avea loc in perioada 5-10 octombrie 2003 in Portoroz, Slovenia. Costurile de calatorie vor fi acoperite de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. In plus, primii trei clasati vor putea efectua o luna de practica la Graffiti BBDO cu posibilitatea continuarii colaborarii. Castigatorii vor fi anuntati public pe 1 septembrie 2003 pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro.